Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Ağustos 2015 Çarşamba

Benefit Roller Lash Maskara İncelemesi

Merhaba!
Kirpikleriniz ok mu? Yoksa yok mu?
Valla benim kirpiklerim varla yok arasında, hani ne seviyorum ne sevmiyorum gibi bir şey.
 Sıcak yaz günlerinde sadece rimel sürüp çıkıyorum, eyeliner falan uğraşamıyorum.
Beğenen eyelinersız beğensin hııhh :)

Bugünün blog misafiri Benefit Roller Lash.
Bursa'da Sephora yok. Peki ben Benefit'i nereden buldum?
(Benefit markası Sephora mağazalarında satılıyor)
Çekilişten kazandım, şanslı olduğum zamanlardan kalan bu rimeli hadi birlikte inceleyelim.

benefit roller lash mascara
Benefit'in "kirpik kıvırma aletlerine veda"vaadi sunan rimeli Roller lash'ın tester boyunu uzun süredir
kullanıyorum. Kirpik kıvırma aletlerine veda edeceğimizi iddaa eden bu ürünü sevdiğimi
söylemeliyim. 

benefit roller lash mascara
Bombeli bir fırça yapısına sahip rimel. Uygulaması kolay, en azından benim için.
Böyle kısa kıllı fırçaları seviyorum, yoksa beceriksizlikten sürekli her yerime bulaştırıyorum.

benefit roller lash mascara
Uygulamada ise kısa kıllarlla tarayıp bombeli tarafıyla yukarı doğru sürüyoruz.
Ben öyle yapmıyorum tabii :) Allah ne verdiyse sürüyorum :)
Fotoğraflarda da gördüğünüz gibi kıvırma ve uzatma konusunda beni tatmin etti.
Verdiği siyahlığı da sevdim. Dolgunluk adına pek bişi beklemeyin.
Gün boyu dökülme, akma yapmadı ♥
Doğallığı ve temiz görünümünü çok çok sevdim.

Kirpikleri düz olanların seveceğini düşünüyorum. Ben günlük olarak kullanıyorum 
param çok olursa alırım çünkü fiyatı 89  tl' miş. Ohaaa çüş diyorum :(


Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair




7 yorum:

  1. hahaha klavyene sağlık. 89 liraya neler alınır salllaaa

    YanıtlaSil
  2. tam benlikmiş ama fiyatı işte.o parayı verdikten sonra kullanamam ben onu

    YanıtlaSil
  3. Almak aklımdaydı ama they are realin yerini tutmaz gibi duruyor :((

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.