Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Ağustos 2015 Pazartesi

İzledim || Zoo

Merhaba!
Kafanız çok mu dolu? Her şeyi nöronlarınıza kadar takıyor musunuz?
Ee o zaman boku yediniz ne diyim size ben. Gamsız olun gamsız.
Hayat boş diyerek, herkesi dizi izlemeye davet ediyorum.
Yaz dizilerinden olan Zoo 'yu 22.dakika da gördüm ve izlemeye başladım.
Hiç vakit kaybetmeden tanıtıma geçelim.
zoo
Kısaca konusu; insanlar spor olsun diye hayvanları öldürdü, evcilleştirdi, avlandı.
Peki hayvanlar artık yeter derse! Kendilerini evcilleştiren ırka karşı koymaya ve 
savunmaya geçerse! Dizinin konusu bu, hayvanların değişen davranışları ve bu saldırgan
davranışların neden olduğunu araştıran bir grup insan. 

Jackson Oz. ( James Wolk)
Botswana'da safari turları düzenleyen ünlü bir profesörün oğlu olan Jackson, hayvanların
spor olsun diye öldürülmesine karşı, yakışıklı bir oğlan.
Dizide başrol olan bu karizma oğlan hayvanlarda olan değişimi ilk fark edenlerden.
Tabii  bu farkındalık babasının araştırmalarına dayanıyor yaa neyse ispiyon olmasın.

zoo
Abraham Kenyatta ( Nonso Anozie) 
Jackson'ın yakın arkadaşı olan Abe Afrika'da safari rehberliği yapıyor.
Güvenilir ve  sadık bir dost. İnsanın böyle arkadaşı olsun bankaya kredi borcu olsun.

zoo
Chloe Tousignant (Nora Arnezeder)
Zoraki fransız, seksi sınıfından güzel kız olan Chloe Afrika'da safari yaparken
Aslanların saldırısından kurtuluyor. Fransa'ya dönüyor,  savunma bakanlığında
çalıştığını görüyoruz. Turist olarak gittiği Afrika'da başına gelenlerin şanssızlıktan
daha fazlası olduğunu kısa zamanda anlayacak.

zoo
Mitch Morgan ( Billy Burke)
Ayyy bu adam Revalotion'da dünyayı kurtaran aksi bir adamdı. Bu dizide de değişmemiş
karakter. Yine bi huysuz, aksilik tavırda patalojist miydi neydi, hatırlamıyorum işte
"jolistli" bir şey. Kendisi Los Angelas'da yaşıyor ve hayvanat bahçesinden kaçan aslanların
neden saldırgan davrandığını inceliyor, ayrıca üniversitede ders veriyor.

zoo
 Jamie Campbell (Kristen Connolly) 
Hırslı bir gazeteci olan Jamie LosAngelas'da bir gazetede çalışıyor.
Hayvan saldırılarının Reiden Global şirketinin ürettiği yiyeceklerden
olduğunu kanıtlamaya çalışıyor. Ne kadar haklı izleyip göreceğiz.

Konusu ilgilimi çekti, birinci sezonda olan dizinin dört bölümünü izledim,
ilk iki bölümü sıkılmadan izledim diyebilirim. Oldukça sürükleyiciydi.
Hep insanlar ayaklanacak, isyan edecek değil ya, hayvanlarında bu dünyada
yaşadığını, avcılarına karşı koymaya başladığını görmek güzel.
İzlerken eeeee canlarına yetti artık, haklılar demekten kendimi alamadım.
Ama neden? Neden şimdi? 
Bir süre bunu izleyeceğiz gibi görünüyor, daha sonra nasıl gidecek merak konusu.
Karakterlerin dağılmış olması "bunlar nasıl birleşcek" dedirtmesi ve açıkcası
çok saçma sapan bir bağlantıyla birbirleriyle tanışmasını sevmedim.
Keşke olayları ayrı ayrı işleselermiş bir süre daha. 
Çok da derinlere inmeden, öylesine izlemek istediğiniz bir dizi Zoo,
yormuyor ama merak da uyandırıyor, şans verin bi flörtleşin bakalım
bakalım belki seversiniz. Dizinin ilk sezonu 13 bölümden oluşuyor.
İyi seyirler.


Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair


3 yorum:

  1. Billy Burke, twiglight serisinde de Bella'nın aksi babasıydı. Bu aksilik adama yapıştı resmen!

    Ben de bugün Arrow'u tanıttım. İzlemediysen mutlaka bir bak yazıma.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel anlatmışssın. izlemedim. ama heran izliyebilirim.merak ettim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.