Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Ağustos 2015 Çarşamba

Jane Iredale Parlatıcı Ruj İncelemesi

Merhaba!
Jane Iredale mineral makyaj markası, yani ürünlerinin içeriği temiz.
Marka çok fazla duyulmasa da mineral makyaja ilgi duyanlar arasında oldukça popüler.
Yazmakta geciktiğim bir üründü , parlatıcı sevmesem de bu yaz şurada yazdığım
maybelline'i çok severek kullandım, eee sevince de bu parlatıcıyı tekrar gün yüzüne çıkardım.

Jane iradela
Tüpte minik bir ambalaja sahip.

jane iredale ıced mocha
Glossların kapaklarının atması ve kırılması çok sinir bozucu tüpte olması bu sorunu
bir nevi engellemiş, güzel düşünülmüş.

Bende ki renk iced mocha
Ürün sitesinde şöyle tanımlanmış;
*Zencefil ve nane çiçekleri ile kimyasal içermeden dolgunlaştırır.
*Organik bitkisel yağları temel baz alan bileşenlere yeşil çay üzüm çekirdeği ve nar,antioksidan içeren bitkiler ekledik.

*Petrol bazlı maddeler ile dudaklarınızı kurutmayın!!!
*Jane iredale kimyasallar olmadan dolgunlaştırır.
*Sadece yüksek kalitede kullanılan doğal malzemeler ile dudaklarınıza dayanma gücü ,nem ve besin sağlar.
*Jane İredale markasının tüm saf parlatıcıları bitkisel yağları baz edilerek formüle edilir.

jane iredale ıced mocha
Kokusundan başlamak istiyorum, naneli sakız gibi kokusu var.
Ben kokusundan pek haz etmedim.
Dudağınıza sürdüğünüzde hafif bir yanma değil de mint şekerler olur ya hani onun
gibi bir his oluşturuyor, dolgunlaştırıcı etkisi böyle ortaya çıkıyor.
Bana sorarsanız dolgunluk verdiği vaadi hikaye, ben bir etkisini görmedim.
Yapısı ise çok ağır, bir süre sonra "silme" istediği uyandırdı ben de.
Bu tarz ağır "gloss, ruj" sevmiyorum.
Kalıcılığı ise iyi , yapış yapış değil.
Bayılarak kullanmasam da rengini çok seviyorum, içerisinde ışıltılar var.
Nude ruj sürdüğümde çok soluk durursa makyajım bu gloss'u dudağımın üzerine hemen
hafifçe geçiyorum. Doğal ışıltılı dudaklarım oluyor :)

Fiyatı ise 69 tl.
Evet! 5 ml. bir ürün için fiyatı çok, bu gloss yerine uygun fiyatlı bir sürü marka var.


Siz Jane Iradele markasından ürün kullandınız mı?
Memnun kaldınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum!

Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair

4 yorum:

  1. renk çok güzelmiş yalnız biraz tuzlu belki muadillerini buluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bulunabilir ama mineral olması sanırım fiyatının yükselmesinde ki etki

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.