Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Ağustos 2015 Perşembe

Nuxe 50 spf Güneş Koruyucu Yüz Kremi

Merhaba!
Kıskançlıktan çatlama dedikleri bu olsa gerek. 
Şans yok şansss. Dünyanın en şansız kişisi olarak kayıtlara geçmek istiyorum.
"Tatillll" diye höykürüyorum artık ama yok gitmicem, resmen kendimle inatlaşıyorum :)
Tatile gitmesemde güneş koruyucu krem kullanmadan dışarı çıkmıyorum.
Aferim bana, tebrik ediyorum kendimi :)
Nuxe 50 spf Güneş Koruyucu Yüz Kremi
Güneş artık eski güneş değil dostlar, ozon tabakasını yırta yırta güneşin tüm zararlı ışınlarını
üzerimize çekiyoruz. Ee hal böyle olunca cildimizi korumak farz oluyor.
Turuncu kasa tarafından gönderilen Nuxe güneş koruyucu yüz kremi imdadıma yetişti.

Nuxe 50 spf Güneş Koruyucu Yüz Kremi
Makyajımın altına baz olarak kullanıyorum.
Yoğun yapıda bir ürün ama cildimde ağırlık hissetmedim.
Cildimi nemlendirdi ve makyaja hazırladı.
Çabuk emiliyor ve beyaz beyaz kalmıyor.
Eksi yanı ise parlama yapması, cildim kuru karma, özellikle yaz aylarında
T bölgem çok parlıyor, bu üründe ben de parlama yaptı maalesef. Fondötenin altına
iyi bir baz olabilir ama yağlı ciltler için sıkıntı.Pudra ile idare edince sorun kalmıyor.
 Kuru ciltler ise güneş koruyucu yüz kremi
arayışında ise Nuxe sun spf 50 güneş koruyucu yüz kremine şans verebilir.
Denize girerken kullanmadım o nedenle yorum yapamıyorum, kullandığım şekliyle
memnun kaldım diyebilirim. 

Nuxe 50 spf Güneş Koruyucu Yüz Kremi
Göz altına da uygulandığını belirtmeden geçmeyelim.

Paraben ve alkol içermeyen, gözenekleri tıkamadığını idda eden ürünü Turuncu kasadan indirimli 
fiyata satın alabilirsiniz. TIK tık.

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair


2 yorum:

  1. Bence de gunes koruyucu cuzdan tasimak gibi yer etmeli hayatimiza. Artik eskisi gibi degil ki hicbirsey. Takviye ve cildi korumak sart oldu napalim buna da tamam^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef çanta zaten kalabalık artık iyice kalabalık olacak, yapacak bişi yok :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.