Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Ağustos 2015 Pazartesi

Bepanthol Cilt Bakım Kremi

Merhaba!
Yaz ayının sonuna geldiğimiz şu günlerde cildimizi yeterince nemlendiriyor muyuz gençler?
Nemlendirmiyoruz diyenlere de nemlendiriyoruz diyenlere de bir önerim olacak bu postta.
Trnd projesi aracılığıyla tanıştığım Bepanthol kremi 13.08.2015 tarihinden beri kullanıyorum.
Gelelim yorumlara;
Bepanthol Cilt Bakım Kremi
Ürünün vaatleri;
-Cildin yenilenmesine yardımcı olur.
- Cildin kurumasını engelleyerek nemlenmesine yardımcı olur.
-Cildin pul pul dökülmesine, çatlaklara ve kızarıklığın giderilmesine yardımcı olur.
-İçeriğinde parfüm, koruyucu madde ve renklendirici içermez.
-Kalıcı su bazlı yapısı sayesinde deri yüzeyine kolaylıkla sürülür ve deriden hızlıca emilir.
-Provitamin B-5 içerir.

Kocaman bir tüpte olan kremi hem el hem de yüz için kullanabiliyorsunuz.
Çabuk emiliyor, nemlendirmesi benim için yeterli (cildim kuru karma)
Kokusunu sevmedim.
Bepanthol Cilt Bakım Kremi
Yapısı hafif losyon gibi , sevdim.
Her gece  yüzümü yıkadıktan sonra kullandım ve sivilce, yağ butonu ile karşılaşmadım.
Ancakk instagram'da paylaştığımda yağlı cilt tipine sahip birkaç arkadaş
yağ butonu yaptığını yazdı. Benim t bölgem yağlı biraz korkarak kullandım ama bir sorun ile
karşılaşmadım.  Kızarıklığa çok iyi geldiğini söylemeyelim, güneş yanıklarında ve pişiklerde oldukça etkili.

Genelde blogda cilt  bakımı ile paylaşım yaparken temkinli davranıyorum.
Çünkü herkesin cilt yapısı farklı bana iyi gelen bir ürün sizde problem yaşatabilir.
O nedenle yazdıklarım benim cildimde etkileridir. 

Eğer şans vermek istiyorsanız fiyatlarını da yazalım aklınız da olsun.
100 gr. 24,90 tl.
30 gr. 9,90 tl.

Siz Bepanthol cilt kremini kullandınız mı?
Memnun kaldınız mı?

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair

11 yorum:

  1. ben severim iyi kremdir çok işe yarar..

    YanıtlaSil
  2. yqğli ciltlerde kullanabilir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı ciltli arkadaşlarım pek önermiyorlar

      Sil
  3. dermatoloğum yüzde kist yapıyor demişti.. belki yağlı ciltliyim diye öyle dedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı ciltler için yağ butonu yapıyor demişler canım, yüz kisti ne ola ki :( hiç bilmiyorum

      Sil
    2. Yağlı ciltler için yağ butonu yapıyor demişler canım, yüz kisti ne ola ki :( hiç bilmiyorum

      Sil
    3. Başsız sivilce gibi ama Geçmiyor. Benimki operasyonla alınmıştı :/

      Sil
  4. Bende kullanmıştım bu kremden elimim üzerinde kırmızılıklar oluşmuştu ve bir arkadaşım bu kremi önerdi kullandım ve gerçekten çok faydasını görmüştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızarıklık ve çatlaklara çok iyi geliyor :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.