Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Eylül 2015 Salı

Evrene Mesaj İletiyorum! Haydi Hep Birlikte İletişelim

Merhaba!
Haydi arkadaşlar evrene mesaj iletiyoruz.
Annemle şu an aramızda geçen muhabbeti yazıyorum!
- "Aycan  Allah sevgisi olan insan iste kızım. Evrene mesaj ilet."
- Tamam anne, "Allah'ım seni seven insan nasip et" 
Anamın mesajları bitmez ama bu mesajı ondan ilk defa duydum, işin özünde doğru söylüyor, haşa ne haddime bu hipotez her zaman doğrudur. " Allah'ı seven insan, herkesi sever" hep söyleriz.
İyi güzel söyleriz de özlü sözlere olan ilgimiz anca karşı tarafı etkilemekte kullanılır, ya da
öyle Facebook'da falan paylaşırız. Hopppp uçar gider 2 sn sonra, yer etmez hiçbir şekilde,
davranışlarımıza yansımaz. Annemin neden sürekli evrene mesaj ilettiğini de halen anlamış değilim.
Zaten 7/24 namaz kılan, dua eden bir insan, sen ne yapcan evreni kadın, zaten dua ile bu görevini yeterince yerine getirmiyor musun? Kahretsin gündüz kuşağında yer alan saçma sapan kadın programları. Ne oluyorsa onların yüzünden oluyor. Kadının aklını saçma sapan fikirlerle dolduruyorlar. Hadi ben de sizin aklınızı ve 5 dakikanızı bir iki mesajla doldurayım!

1 eylül dünya barış günü

Evrene Mesajlarım;
- Aşk ver evren efendi AŞK. Şöyle güzel, muhteşem, dolu dolu olsun.
- Çok sevilelim, çok seveyim mesela bu da güzel bir mesaj.
- Kalbimize merhamet ver.
- Hoşgörü ver.
- Sağlık ver.
- Uzun ömürler değil, mutlu, sağlıklı, huzurlu ömürler ver.
- İyi ve güzel insanlarla karşılaştır.
- Kalplerimiz kırılmasın, kırmayalım kimseyi.
- Akıl, fikir ver . Bunu özellikle siyasiler için istiyorum.
- Şükür etmeyi öğret herkese.
- Pozitif enerji ver.
- En ama en  çok istediğim ise BARIŞ ver, bugün 1 Eylül ve dünya barış günü.
Memleketimize ve tüm dünyaya BARIŞ ver.

Eylül'de geldi, nedense mutlulukla karşılıyorum her ayı, sanki böyle bi yenilik,
değişiklik olacak gibi. Hem yeni bir ay, hem de yeni bir mevsim. Eee. ne diyelim;
hoş geldin Eylül, hoş geldin Sonbahar.


Sizin evrene mesajınız nedir?
Yazın hadi, hep birlikte iletişelim.

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair

6 yorum:

  1. ne guzel dilekler... gercek olsun dilerim.
    bende barış olsun çocuklar ölmesin istiyorum, göç yollarında, kursun altında, açlık sefalet içinde kalmasın istiyorum.Tüm yavrular annelerinin kokuları babalarının gölgeleri altında büyüsün istiyorum...

    insaların yürekleri sevgi ile dolsun istiyorum..


    Amin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber amin diyelim belki tüm dileklerimiz olur. Ütopik bir hayal ama olsun

      Sil
  2. Tüm dileklerimiz gerçekleşsin tez zaman da, bütünün ve bizim hayrımıza olanlar özellikle..

    YanıtlaSil
  3. Dunya artik 3 boyutluymus. Pozitif dusunceler, pozitif sonuclar elde ediyormus :) Dua'larimizin gerceklesmesi dilegi ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pozitif düşünceler ve pozitif sonuçlar ahhh keşkem keşkem :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.