Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Eylül 2015 Pazar

Gratis- Koçtaş Alışveriş

Merhaba!
Para harcamaya doymayan bendeniz bugünde (sizin için dün) avm avm gezdim.
2 bişi alıyorsun 50 tl, valla indirim falan hikaye sisteme dahil olup manyak gibi para harcamak
şahane :) Offff hem öyle, hem böyle kafamda deli sorularla sizlere hemen aldıklarımı göstereyim
de şu sabun köpüğü post bitsin!
Koçtaş'dan 7 tl'ye aldığım bu karton kalemlik artık benim fırça ve ıvır zıvırlarımı koyduğum
organayzırım oldu. Çok havalıyım ya organayzırsız dışarı çıkmam :)

makyaj organizeri
Hele hele Bursa'lıya bak sen! Bir organayzır daha almış.
Kazık yedim ama olsun. Migros'da 5 tl, Koçtaş'da 20 tl.

makyaj organizeri
Zurna ve deliği "Aycannnn kredi kartının limiti bitti gülüm, ay sonu sıçtığının resmidir"
diye şarkılar çalıyor. Olsun napim yahu ne zamandır alışveriş yapmıyordum.
Gosh eye roll-on almayı ne zamandır istiyordum. Fiyatı 15 tl.
Himalaya göz altı  kremini denemek istedim 15 tl.
Essence dudak kalemi 3.75 tl.
Benri ıslak mendil, unuttum ya fiyatını fiş yanımda değil, beni şimdi mutfaktan teeeee
odama götürmeyin, sonuçta bir ıslak mendil abartmayalım ne olabilir fiyatı :/

 Bakın bana yine geldiler soldan soldan ona göre.
Para harcayınca sinirli oluyorum :/  Takipte kalın, kalacaksınız o kaaa...

periscope/aycanhayatadair



12 yorum:

  1. migrosda o orginezeri görmedim ben ya :) aldıklarını iyi günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapış kapış gidiyor, satılmıştır. teşekkür ederm

      Sil
  2. Makyaj malzemeleri koyduğum raf yıkıldı. Her şey çekmecemde dağınık halde duruyo moralim çok bozuk. İkinci saydam renkli kalemliği daha önce görmüştüm kırtasiyede. Şimdi çok mantıklı geldi. İyi fikirmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmiş olsun, düzenli olmaya çalışığ hem düzensi olmayı başadığım için bunlar beni toparlayacak. teşekkürler ♥

      Sil
  3. Organize işler bunlar :D
    Güle gûle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan.. Hiç denk gelmedim Migros'ta şu organizerlere :/

    YanıtlaSil
  5. organayzır olmadan olmaz :) bende ara ara zor buldum bulunca da 2 tane kaptım sadece 5m migroslarda varmış bildiğim kadarıyla

    YanıtlaSil
  6. o organizerdan biri bana da fırlatsın istiyorum arıyorum tarıyorum hiçbir yerde bulamıyorum:(
    güle güle kullan hepsini çok güzeller^^

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.