Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Eylül 2015 Salı

Flormar Full Color 29 Oje ♥

Merhaba!
Şu merhabadan da sıkıldım, daha sıkıldığım neler var ama kafamı bir toparlayıp 
yazabilsem. Offf offf üzerime enerji atsın birileri :/
Enerji yerine oje atıyorlar bana, olup olmadık renkleri alıp hiç sürmüyorum.
Ama bu renge aşık oldum, hemen sürdüm ve rengini görmeniz için paylaşıyorum.

Flormar Full Color 29 Oje

Flormar Full Color 29 Oje

Nasıl ama? Güzel değil mi?
Sürümü, rengini tek katta vermesi, kalıcılığını çok sevdim.
Benim gibi oje sürmekte tembellik yapanlar için on numara beş yıldız.
♥♥♥

Not; youtube ile alakalı bir yazı yazacağım, ahh ne hezeyanlar, ne hezeyanlar, 
takipte kalın, yazılarımı kaçırmayın :)

periscope/aycanhayatadair



4 yorum:

  1. emeğine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Aldığım günden beri sürekli bunu süresim var :) Çıkarıyorum tekrar sürüyorum. Renge bayıldım gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende bayıldım ♥ Güle güle kullan sende

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.