Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Eylül 2015 Pazartesi

Sonbahar Rujlarım

Merhaba!
Bayram nasıl geçti selfie delisi  instagram insanları?
Kestiniz mi koç, deve, dana?
Kestiyseniz hepsini buzluğa atmayın, dağıtın bi zahmet! Dolaba yığın yapıp bütün kış stok
yapmayın! Beni sinirlendirmeyin! Alan var, alamayan var.
Neyse konumuz yardımseverlik değil ama hatırlatmak istedim, bazı uyanıklar var da aramızda.
Kurban bayramı da geldi geçti ,  okullar açıldı, ayyy resmen sonbahar mevsimindeyiz.
Mevsim değişince makyajımızın tonları da değişiyor.
Rujlardan başlamak istedim bu "sonbahar serisine"...

sonbahar
Soldan sağa;
Rival de Loop 57 (yazısı gelecek)



Yazacaklarım daha bitmedi tabii ki ama bu post bitti çünkü 2 gündür videolarla uğraşıyorum.
Kafam kazan gibi oldu, yarın sonbahar ojeleri gelsin mi? Gelsin gelsin :)

Unutmadan; 2015-2016 eğitim öğretim yılı başladı.
Tüm öğrencilere ve öğretmenlere başarılar dilerim.

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair

3 yorum:

  1. ben sonbahar için biraz daha koyuca renkler seçeceğim..

    YanıtlaSil
  2. Çok hoşlar canım emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Wet n wild cok guzel gorunuyor ♡♡
    Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.