Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Eylül 2015 Cuma

Cosmed Yüz Temizleme Jeli

Merhaba!
Cosmed'in yüz temizleme jelini bitirdim ve gelelim yorumlarıma.

Cosmed Yüz Temizleme Jeli
Ürünün vaadleri;
Sağlıklı ve canlı bir cilt için ilk aşama temizliktir. 
Ciltte biriken fazla yağ, makyaj kalıntıları, toz ve kir cilt gözeneklerinin tıkanmasına neden olur, cilt yenilenmesinin önüne geçer, sağlıksız cilt görünümüne ve komedon, siyah nokta oluşumuna neden olur. Cosmed- day-to-day  temizleme Jeli, cildin gün boyunca maruz kalınan çevresel kir, makyaj ve yağdan derinlemesine arındırır. İçeriğinde bulunan sodyum, magnezyum, çinko ve mangan iyonlarından zengin Physiogenyl sayesinde cildin yenilenmesine yardımcı olur, cildin nem tutma kapasitesini artırır. Cildin yeni bir güne tazelenerek başlamasını sağlar, cildi yağ ve nem dengesine zarar vermeden, etkin bir şekilde temizler. Dermatolojik olarak test edilmiştir Alkolsüzdür Unisextir
Kullanım:  Sabah ve akşam olmak üzere, günde iki defa, az miktarda ürün köpürtülerek dairesel hareketlerle cilde uygulanır ve ardından bol su ile durulanır. 

Cosmed Yüz Temizleme Jeli
İçeriği bu şekilde.

Cosmed Yüz Temizleme Jeli
Benim yorumlarım ise;
30 ml olan ürünü hemencecik kullandım ve bitirdim, yüzümü bununla yıkadığımda 
sanki cildimin  temizlenmediğini hissediyorum. Makyajımı misel su ile siliyorum, sonra
bu jel ile yıkıyorum, üzerinden tekrar misel su ile geçtiğimde acayip makyaj kalıntısı
çıkıyor. Yetersiz kalıyor makyajı arıtmakta. Yapısı su gibi. Kokusu yok.
Cildimi germedi ancak her temizleme jelinden sonra mutlaka nemlendirici kullanmalıyız, ki bende kullanıyorum.  Günlük cilt temizliği için kullanılabilir ama makyajı temizleme konusunda yetersiz.

Cosmed ürünlerini eczanelerden ve dermokozmetik sitelerinden alabilirsiniz.


Takipte kalın!

8 yorum:

  1. Cosmed ürünlerini merak ediyordum yazdıkların için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. başarısız diosun yani aklımın bi köşesine yazdım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bu ürününü başarısız buldum ben, diğerleri hakkında pek bir fikrim yok, cc kremi de var onu da yazacağım bir süre sonra

      Sil
  3. Temizlik hissi vermemesi kötü ya, yüzünü boşa yıkamış gibi hissediyor insan :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım, tekrar tekrar yıkayası geliyor insanın

      Sil
  4. Cok basarili olmamasi kotu olmus, sonucta gunluk makyaj kullanimi sonrasinda cildim tertemiz olmasi onemli

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle makyaj artığı sivilce, siyah nokta vs. oluşmaması için temizlemesi şart

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.