Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Eylül 2015 Pazartesi

Nesneslis ♥ Ben :) Küçük Bir Teşekkür

Merhaba!
Canımız sıkkın, moralimiz bozuk, gündem ağır, bu olayların üzerine
beni inanılmaz sevindiren, gözlerimin dolmasına neden olan bir olayı yazmak istedim.
Sizlerle hezeyanlarımı, üzüntümü, atarımı paylaşıyorum, sevincimi de paylaşmalıyım
değil mi? Nedense mutlu olduğum anları yazmak hiç aklıma gelmiyor  :)
Lan ben hep mutsuz muyum yoksa? :/
Neyse çok o konulara girmeden, konuyu dağıtmadan hemen olayın ayrıntılarını yazayım.
Nesneslis Neslihan'nı tanıyorsunuz, tanımıyorsanız kusura bakmayın sizin ayıbınız.
İşte bu şeker hatun  hiç ummadığım bir zamanda öyle bir destek verdi bana, hiç habersiz
benim videomu paylaşmıştı sayfasında ve beni havalara uçurmuştu. İşte bu kız böyle hayrına
herkesin çekilişini paylaşır, herkese cevap verir, yardımcı olmaya çalışır.
Bildiğiniz instagram'ın  "fairy godmother'ı", ne diyelim Allah razı olsun :)
Beni sayfasında cümle alame gösterip göbek atmama neden olan Nes'e ufacık bir
hediye göndermiştim ama çok oldu bu dediğim olay, teşekkür mahiyetinde hatta
arkadaşı Anıl'dan gizlice adresini alıp hiç haberi olmadan yollamıştım.
Şimdi bu Nes kişisi beni kandırıp ki kandırması da şöyle oldu;
"hemen adresini ver bir firmaya ileteceğim" ben dumur oldum tabii
ne firması yeaaa diyorum :) Neyse yazdım adresi, kargo geldi, tabii ki firma falan
hikaye, kendisi muhteşem ötesi altta gördüğünüz hediyeleri göndermiş.

Paketi açıyorum açıyorum içindekiler bitmiyor resmen.
Annem ve ben şok :)
Hangini sayayım, hangini anlatayım görüyorsunuz işte, paleti hiç anlatmayayım zira kendisi
dile gelip konuşuyor ziyadesiyle. Annem çeyize koy dedi, zor aldım elinden valla :)
Kullanma sakınnnn diye yedi beni :)
eos el kremi, nyx lip gloss, cüzdan, oje yaaaaaa hepsi hepsi harika.

Sen ben bi duygulan:) Buradan da kendisine çok ama çok teşekkür ediyorum.
Ne güzel insanlar kazandım, ne mutlu bana sizleri tanıdım.
Umarım, ki inanıyorum ben mutlaka bir gün bir yerde karşılıklı sohbet edeceğiz.
Bu kadar mütevazi, herkesi destekleyen, kimseye kırıcı söz söylemeyen birini
sevmemek imkansız dostlar. 

Sonra döndüm dedim ki isterse blogu 5 kişi okusun sen yazmaya
arkadaş biriktirmeye devam et Aycan. Tamam tamam 5 az yahu 10 olsun bari :))



Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair





8 yorum:

  1. Hediyeler çok güzel ama bunun yanında esas önemli olan ince düşünce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten Neslihan çok incedir, teşekkürler

      Sil
  2. güzel günlerde kullan hepsi harika:)

    YanıtlaSil
  3. Yaaa ne kadar mutlu edici şeyler bunlar tahmin edebiliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle sevinçten çıldırdım resmen :))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.