Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Eylül 2015 Perşembe

Çeyizler Fora || Seramik Tepsi Boyama

Merhaba!
Eylül geldi dedik, hoş geldi dedik, şerefsiz Eylül beni dudağımda kocaman uçukla karşıladı.
Allah seni de nasıl biliyorsa öyle yapsın Eylül!
Sen de ihanet ettin bana, defol git!
Günlük atarımı yaptıysam başlığa dönüp postu paylaşabilirim sanırım.
Seramik Tepsi Boyama
Hangi sene boyadığımı hatırlamadığım bir çalışmayı paylaşmadan geçmek istemedim.
Geçen gün bazanın altından çıkmış.
Benim çeyizler bazaların altında kaderlerine terk edilmiş halde durduğu için ne yapmışım,
ne almışım hatırlamıyorum bile. Ayyy şu "çeyiz" sözü bile beni geriyor!
Lütfen bahsetmeyelim. 
ahşap boyama
Kahve ikramları için ideal boyutta.
Akrilik boya ile boyanmış, çok aman aman bir çalışma değil ama idare eder.
Sentetik vernik attığım için sararmış biraz.
Açık renklerde meydana gelen bir sorunsal :(
Su bazlı vernik kullanmanızı tavsiye ederim açık renkli çalışmalarda.

Benden bugünlük bu kadar, sizden ne haber?
Hayat nasıl gidiyor?

Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.