Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Eylül 2015 Perşembe

Flormar Alışverişi

Merhaba!
Flormar alışverişimden bir kesit sunmak istedim sıcağı sıcağına.
Çok lazımmış gibi bir dolu şey aldım. Aslına bakarsanız biraz çekiliş için stok yapıyorum.
Güzel bir çekiliş gelecek yakında.

flormar alışveriş

Bu alışverişten ise pek memnun kalmadım.
Neden?
Çok geç geldi kargom, geçen hafta salı günü siparişimi verdim dün elime ulaştı anca.
Aradım Flormar'ı yoğunluktan vs. dediler. 
Bekle bekle sinir oldum, video çekecektim hemen gelseydi, gerçi yine çekeceğim ama
biraz geç olabilir. Neler aldım? Azıcık merak edin, videoda hepsini fiyatlarıyla göstericimmm:)
Bu arada Flormar'da indirim ay sonuna kadar devam ediyor.
50 tl ve üzeri ücretsiz kargo+ kanvas çanta hediye.

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair


10 yorum:

  1. Harika gözüküyorlar .Belliki çift aldıkların hediye olacak :))) Güle güle kullan canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. harika güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  3. ahhh ben sana boşuna drama queen demiyorum :))))

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan..
    tırnak besleyici yağdan ben de aldım, görkemde görüp:) çok başarılı gerçekten!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalyon bitince kullanıcam :) teşekkür ederim ♥

      Sil
  5. güzel günlerde kullan güzellik:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.