Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Eylül 2015 Çarşamba

Bir Şeftali Hikayesi || Maybelline Affinitone Peach

Merhaba!
Sonbahar gelse de şeftali tonlu allıklardan vazgeçemiyorum.
Maybelline allık konusunda pek  başarılı bir marka değil, bu allık da tercihim benim
değil yani almadım, hediyeleşme etkinliğinde gelmişti. Laf aramızda kullanılmış ürün göndermiş
arkadaş bana!!! Maalesef herkes titiz davranmıyor bu etkinliklerde! Neyse biz incelememize geçelim.
maybelline allık
Bende ki renk; 57 numara Peach .
Klasik Maybelline ambalajına sahip, fırçası çok sert, görüldüğü üzere kullanmıyorum.
Ancak allık fırçası taşımak istemediğin ya da unuttuğun zaman günü kurtarır.
(heee...tek derdimiz de allık fırçamızı evde unutmak zaten :/

şeftali tonlu allık
Gün ışığında ve flashlı olmak üzere bol fotoğraf çektim.
Nerede bulacaksınız böyle blogırı he nerede? ☻
Allığı sevmek için neden yok aslında, sevmemek en mantıklısı ama ben seviyorum :)
Evet ben manyağım!
Yorumlarım ise;
- Taş gibi, tebeşir gibi yapısı var.
- O kadar pigmentsiz ki kazıdım resmen anca bu kadar geldi elime, bileğimde belli bile değil.
- Kalıcılığı da oldukça az.
- Fırçayla uygulama yaptığım zaman 3 kez falan üzerinden geçiyorum ki belli olsun.
Buraya kadar okuduklarınız eksiler, artılar ise aslında tek bir artı var :)
- Duruşunu çok seviyorum, ne çok yoğun allık sürmüşüm gibi nede sürmemişim gibi oluyor.
Yoğun göz makyajı ve dudak makyajlarında hatta günlük makyajımda sık sık kullanıyorum.

maybelline allık
İçinde belli belirsiz ışıltılar var böylece aydınlatıcı da kullanmama gerek kalmıyor.

Şimdi gelelim esas konuya; para verip alır mısın bu allığı?
Değil para üzerine para verseler tercihimi başka ıvır zıvırdan kullanırım.
Eee... ne met ettin o zamana gelirsek eee sevdim napim :)
Tüm eksilerini bir artısı götürdü :) Ben de böyle bir insanım :)

Siz bu ürünü kullandınız?
Kullandığınız şeftali tonlu allıklar hangileri?
Yorumlarınızı bekliyorum.

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair

10 yorum:

  1. Aycan ya çok tatlısın :) Alem kızsın :)
    Benim de öyle bir etkinlik yaram oldu, arkadaş evinde ne varsa eski göndermş bir de anlamayayım diye parfümlemiş. Hepsini çöpe atmış ve tövbe etmiştim ardından.
    Mac'in bir allığını kullanmıştım şeftali tonu çok güzeldi. Sonra Nars'ın meşhur Orgasm'ını satın aldım, bitmedi gitti bir allık bir insana bu kadar mı yakışmaz. Kısacası, şeftali tonları bence de çok güzel, dışına çıkmamak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha öyleyim valla :)) hadi ya çok kötü oluyor öyle yapınca insan bir daha katılmak istemiyor :(
      Nars nasıl yakışmaz acaba parlak diye mi sevmedin :(

      Sil
  2. İşte hediyeleşme etkinliğine katılmama sebeplerimden biri ben olanca titizliğimle özene bezene yollayacağım sonra bana kullanılmış ürün yollayacaklar hiç o stresi yaşamak istemem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bir kere başıma geldi, üzücü bir durum sanırım artık herkes bıktı yapılmıyor etkinlik

      Sil
  3. Ayıp etmiş arkadaş ... Ben de şeftali tonunu genelde tercih ediyorum. Markam Kryolan. Yıllardır markamı değiştirmiyorum. Çok memnunum. Neşeli içten anlatımınıza bayıldım. takipteyim. beklerim sebnemledikis.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef öyle oldu . Krylon markasından hiçbişi kullanmadım, merak ettiğim bir marka. Teşekkür ederim, gelirim tabi ki .

      Sil
  4. sana yine allık gelmiş bana kullanılmıs topuk törpüsü geldi :) hanımefendi bir de 100 lira harcama yaptığım paketi begenmedi bana surat etti. kendi o kadar para harcamışda ben bunları mı yollamısım :):)) yolladıgı seyler tarıhı geçmiş ve kullanılmıs tester ve ayak torpusu :)
    her neyse bu allık benım ilk allıgım . hatta defalarca da aldım daha sonra. bende çok doğal duruyor ve kendını belli ediyor. rengine hastayım. gençlıgım geldi aklıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offf çok kötü olmuş ya : ( kullanılmış ayak törpüsü nedir ya? :/ Bende de çok doğal duruyor zaten sırf o özelliğinden dolayı severek kullanıyorum :)

      Sil
  5. ben maybelline allıktaki renkleri çok soluk buluyorum. nedense yüzümde yok olup gidiyor. bu arada beklerim :) http://xn--bakmlkelebek-34bc.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. bu allığı kullanmıştım. ama bir ton koyusunu. tam renk vermemekle beraber kullandıkça allıkta çatlamalar oldu zamanla zaten iyicene parçalar haline dönmüştü. kullanmamak en güzeli.

    http://dsgnmariposa.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.