Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Eylül 2015 Çarşamba

Kendin yap! Çaydanlıktan Kaşıklık Yapımı

Merhaba!
Youtube'da kendin yap işlerine geri dönüyorum, yani inşallah, umarım dönerim.
Video çekmek çok zor geliyor bana, hazırlık aşaması öyle zor ki.
Bir de ekipman falan tam olmayınca benim gibi depresif bir insana ölüm geliyor video çekmek.

Ayrıca söylemek istediğim şeyler yani hezeyan ve serzenişlerim de var.
1- Kendin yap işleri çok izlensede, alışveriş, tag videolarımın izlenme sayısı çok düşük.
Böyle olunca acayip motivasyonum düşüyor.
Kanalımda tüm videolar eşit olarak izlensin istiyorum ama sanırım bunu başarmak zor.
Hayran (fan) kitlesi oluşturamadım, sadece boyama işleri için abone oluyorlar kanalıma.
Neden neden böyle yapıyorsunuz?
Beni sevmiyorsunuz yaeeee siz, yaptığım işleri seviyorsunuz.
Olmaz olsun sizin gibi aboneler :/ Şaka şaka olsun sizin gibi aboneler ama acıkkk diğer videolarımı
da izleyin yahu, vallahi adwords'e reklam vermeyi bile düşündüm.
Reklama para harcatmayın, abone olun, paylaşın, yorum bırakın pleaseeeeee!!!


2- Kafamda deli sorular var, partnerle çalışsam ne gibi fayda sağlar?
İllaki faydası var ama hiç bilmediğim şeyler, bakalım bir görüşme yapacağım umarım
kanalım için iyi olur.  İnsan bilmediği şeyleri de sormaya çekiniyor, temelli cahil konumuna
düşmek istemiyorum.

3- Ortak video çalışmalarında bulunmak illaki faydalı, ancak "kıçı" kalkan vloggerla
iletişim kurmak çok zor. Sağ olsun destek olan arkadaşlarım var, benim için ister 100 abone,
ister 5000 abone hiç fark etmez taglara ve ortak çalışmalarda yer almaya çalışıyorum.

4- Youtube çok farklı bir mecra, çok fazla insana hitap ettiğiniz için kamera
karşısında illa geriliyorsunuz. Özellikle son zamanlarda bunun gerginliği
konuşmama ve davranışlarıma yansıyor. Daha komik ve eğlenceli videolar çekmek
istesem de bir şekilde "frenliyorum". Çok video izlemek lazım, hem fikir , hem de
edit kısmında yardımcı olaması açısından ama ben video izlemekten çok sıkılıyorum. :/

5- Kanallara bol yorum yaparsanız, o kanalda önerilme olasılığınız artıyor.
Bu konuda da çok gerideyim, sadece çok yakın olduğum insanlara yorum bırakıyorum.
Çok video da izlemediğim için yorumlarım da az oluyor haliyle.
Kendimi en çok eleştirdiğim konu bu. Kendime not; herkese yorum yaz :)

6- Son olarak  kanalımla alakalı yorumlarınızı bekliyorum anacım.
Ne videosu çekeyim, fikir verin ya :/
Aklımda çok fikir olsa da bunu yapmaya motivasyon lazım, haydi eller klavyeye.

7- Başlıkta sizi kandırdığımı sanmayın :)
Buyrun Çaydanlıktan kaşıklık videoma :)

Öncesi ve sonrası fotoğraflarını da koyalım ki havam olsun :)

çaydanlık boyama

Şimdi ben bu kadar hezeyan yazdım yazdım eğer "s-i-z"  yorum yazmazsanız
alacağınız olsun!

Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair



11 yorum:

  1. atarlı blogger :) senin enerjin yazılarından bile bizlere geçiyor video dan cok daha iyi sekilde geçtiğine inananlardanım. o yuzden ne çekersen çek ama bol bol video çek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atarlıyım valla :) bu yazıları videoya mı çeksem :) teşekkür ederim gülşah'cım

      Sil
  2. Çok yaratıcı ve çok başarılı ya maşallah . Enerjiniz bir harika ;)

    YanıtlaSil
  3. yaptığın işleri videolarını da çok seviyorum ama en çokta şu içinden geçenlerini kaygılarını kasıntı olmadan espirili bi dille paylaşmanı seviyorum ne olursa olsun aynen devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh beni anlayan bir takipçi :) kasmaya gerek yok, mübalağ seviyorum keşke herkes sevse :) teşekkür ederim

      Sil
  4. Seni muhabbetle takipteyim blog yayınların hemen hemen hepsine yorum bırakıyorum. Ama Türk izleyicilerde you tube de bırak yorum yazmayı beğenme bile kısıtlı. Sadece seyredip diğerine geçiyorlar. Buna bende dahilim. Yabancı takipçiler bu konuda daha bilinçli. Sen bu işin içinde iken seyredip yorum yazmaya üşenirken karşıdan da bunu beklemek ?????? Makyaj blogları hiç ilgimi çekmezken sadece emeğe saygıdan dolayı sayfasına girip ufak da olsa yorum yapıyorum. Ama beni dikiş dışı takip edenlerden istisnalar hariç yorum gelmiyor. Ben aynı sistemde devam edeceğim. Kimseyede bu yüzden kırgın olacak bana yorum yazmayacak diye kafama takacak değilim. Bence sende takma su akarrrr yolunu bulur... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım öncelikle yorumun için teşekkür ederim. Takip ettiğin kadarıyla blogumdan şu sonuca varabilirsin "yazılarımda espri, mübalağ var" yani hem kendimle dalga geçiyorum hem olaylarla, kendimi de eleştiriyorum "yorum yazmıyorum " diye. Kimseden bişi beklemiyorum. Bugüne kadar beklemedim bundan sonra da beklemem. blogumun ilk dönemlerinde bende yorum yazarak bloglarda tanınmaya çalışıyordum, bu olması gereken şey, yorumları daha çok kendimiz için yazıyoruz, yazı ilgimizi çekmese de bir iz bırakıyorusun dikkat çekmek için. tabii ki bende kimseye kırgın değilim olmak zaten hata olur. Kırgın olaydık kimseyle konuşmamam lazım ;) bunlar hezeyan yazılarım zamanla alışırsın. sevgiler

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  5. Bende kalkıştım bir dekupaj çalışmasına fakat peçete bulamadımm :( elimdede peçete tutkalı var. Peçete tutkalıyla kağıt dekupajı yapmak sağlıklı olurmu acaba

    YanıtlaSil
  6. ÇOK GÜZZELLER TESADÜFEN GÖRDÜM VE İLGİMİ ÇEKTİ YAZILARINIZ VİDEOLARINIZ BÜYÜK BİR EMEK OLDUĞU BELLİ

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.