Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Eylül 2015 Salı

Organik Peeling || Mediterraneo

Merhaba!
Güzel günler göreceğiz, görecek miyiz?
Çok şey yazmak istiyorum ama annemin "siyaset yapma Aycan" tavsiyesine uyup 
gündeme dair yazı yazmıyorum. Yazarsam fena giydiricim, o nedenle kendimi tutuyorum.
Ne zaman patlayacağım bilemiyorum!!!
Kullandığım cilt bakım ürünlerini yazmaya devam ediyorum.
Organik Peeling  Mediterraneo

Yves Rocher kayısılı peeling bitince Kozmobio etkinliğinde çekilişten kazandığım
Mediterraneo (adı çok zor yazılıyor) organik, zeytin ve argan yağlı peelingi kullanmaya başladım.

Mediterraneo; hayvanlar üzerinde deney yapmayan, SLS/SLES, paraben, silikon içermeyen, İtalyan
Ferrara üniversitesi tarafından test edilip onaylanmış, Biyolojik sertifikalı organik cilt
bakım ürünleri üreten bir marka. Daha fazla ayrıntıyı buradan okuyabilirsiniz

Athenas peeling
Zeytinyağı ve argan yağı barındıran, granülleri zeytin çekirdeğinden olan bu peelingi
sevdim. Neden sevdim?
- Organik içeriğe sahip olması.
-Granüllerinin küçük olması ve ciltte herhangi bir tahrişe yol açmaması.
- Cildi germemesi en önemlisi sanırım bu madde.
Bu peelingin yapısından mi içeriğinden mi bilmiyorum ama sanki  peeling
yapmamış gibi oluyorsunuz, cildi asla germiyor, hani böyle cildinizi temizleme jeliyle
bile yıkasanız gerilir hemen nemlendirici sürmek istersiniz ya, bu peeling değil germek cildi
yumuşacık yapıyor. Pammık gibin oluyonuz gızlar :)
-  Siyah nokta vs. pek etkili değil, hatta hiç değil diyebilirim.
- Hiç köpürmüyor.
- Kokusu yok ancak içide zeytin çekirdeği olduğundan mütevellit zeytin kokuyor olabilir.
Ben koku almadım :/
- Makyaj öncesi ve sonrası kullanıma uygun diye belirtilmiş. 
- Peeling kullanmayı en sevdiğim zaman duş zamanı :) 
Ne zaman duş alsam cildimi de bu peeling ile ölü derilerden arındıyorum.
-Söylemeden geçmeyeyim sivilce vs. olduğunda özellikle
PMS dönemlerinde kullanmıyorum, ne zaman sivilce çıksa ve ben peeling yapsam bu veya başka
bir ürünle sivilceler artıyor. Aman dikkat!!!
- Cildime verdiği aydınlığı seviyorum.

organik peeling

Siz bu peelingi kullandınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum.

Takipte kalmayan kitleler görüyorum!!!
https://instagram.com/aycanhayatadair/
https://twitter.com/aycanhayatadair
http://www.pinterest.com/aycanhayatadair/
https://www.facebook.com/aycanhayatadair
https://plus.google.com/u/0/+aycnozcn/posts
http://www.youtube.com/user/aycanhayatadair

4 yorum:

  1. Yves Rocher bitince buna bir şans verebilirim çünkü artık organik ürünlere yönelmeye başladım =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk geldiğimde ben organik ürünler tercih ediyorum ama çok da seçici değilim :))

      Sil
  2. organık bir peeling arayısım vardı aklımda bulunsun

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.