Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Şubat 2015 Çarşamba

Bursa Blogger Buluşması || Neşeli Buluşma #1

Merhaba!
Tükenmiştim, ev darmadağındı, Meryem Uzerli gibi yurt dışına kaçmak bir daha asla
ülkeme dönmek istemediğim zamanlardı. Çocuk sesinden ve boklu bezden bıkmıştım kiiii;
Bir mutluluk atölyesi blogunun sahibesi Neşe "kızlar organizasyon planlıyorum,  yeni bir mekan keşfettim sizlerin de tanımasını istiyorum hemde görüşmüş oluruz" deyince,soğan ve yemek kokan üstümle whatsapp'dan yazıştık, sonunda nefes alabilecek, insan içine karışıp, sosyalleşebilecektim :)
 (Tüm bu çoluk çocuk hezeyanları yeğenlerimin 1 haftadır bizde kalmasından mütevellit.)

İş blogger buluşması olunca ben de bir heyecan, panik, stres demeyin gitsin.
Hayır o kadar rahat görünen bir insanın neden bu kadar gergin olup olayı çok büyüttüğü anlamıyorum
Evet, ev çok kalabalık, her odadan biri çıkıyor, tuvalet sürekli dolu ondan olabilir mi acaba?
Kendimle çelişiyorum yeminlen, ya da geçen buluşmada başıma gelen topuklu ayakkabı faciasını mı
taktım? Kafamda deli sorular! (topuklu ayakkabı imtihanım için Tık)

Gideceğimiz mekan merkeze biraz uzak, nasıl gideceğiz diye kızlarla biraz 
yazıştık Heykel'de buluşup gitmeye karar verdik. 
 Bursa'da lodos fırtınası, üç gün esti esti uçmadık çatı
kalmadı ama buluşma günü yani  1 Şubat 2015 geldi çattı. Sabah bir kalktım Bursa felç.
Yeni yapılan stadyumun vinci düşmüş metro çalışmıyormuş, herkes otobüslere hucüm.
Allahtan bizim otobüs hemen geldi, bindik mekana gittik :)


Oooo bi gittik masamız bizi bekliyor, hemen öpüşüp koklaştık yerlerimize oturduk.
David People Bursa'da 1 ay önce açılmış yeni bir mekan. 
Kahveleriyle ünlü mekanda çalışanlar da bir hayli sıcakkanlı ve ilgili.
David People ile ilgili bol görselli bir post gelecek.
Bir de vlog çektim yakında yayında olur :) 

Kahve tutkunlarının yeni mekanı olmaya aday David People'da damıtma ve sifon kahve 
denedik. Ben damıtma kahve içtim biraz sert, ama kahvekolikler beğencektir.
İstanbul'da gerçekleşen kahve fuarından görüp iç geçirdiğim kahveleri burada
tadıp hiçbir yerimin şişmesine ne demeli? Bence şans demeli :)



 Nasorinse burun spreyi hakında bilgiler aldık. 
Bahar alerjisinin alasını yaşayan benim gibilerin sık kullanacağı bir sprey.
Kullandıkça yazısını yazacağım, bununla ilgili çok yazacaklarım var.

Kızlarla fotoğraf faslı ☺

Özlem ve Burcu'nun bir yıldır bende olan doğum günü hediyeleri.
Sonunda sahiplerine ulaştı. 

Neşeli buluşmamıza ben de sponsor olup bu tepsiyi çekilişle hediye etmek istedim.
Aramıza yeni katılan Pınar'a çıktı tepsi. Çok sevdik kendisini güle güle kullansın :)


David People şapkalarımız ve  toplu fotoğrafımız ile günü sonlandırdık mı diye
bitirsem postu? Tabii ki hayır! Daha çok yazacaklarım, sponsor olan markalar var,
ama bugünlük bu kadar yeter diyor, katılan blogger arkadaşlarımın linklerini
alta yazıyorum. Tıklamayı unutmayın!!!

Soldan;
Ben :)
Burcu hava muhalefetinden ve otobüs bulamadığı için aramıza geç katıldı.


Devamı gelecek...

Beni takip etmeyi unutmuyor, yazılarımı kaçırmıyorsunuz!

14 yorum:

  1. Aycaan sen daha ne kadar tatlı olabilirsin acaba yazılarını okurken yanaklarını mıncırmak istiyorum :-* Yine çok keyifli bir yazı olmuş ve bu sefer içinde ben de varım yaşasın ! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Galiba tatlılık seviyem çok yüksek :) Çok teşekkür ederim canım, sen de hoş geldin aramıza ♥

      Sil
  2. Ne kadar güzeeelll:) benim hiççç blogger arkadaşım yok burda biliyon mu kimseylen buluşamıyom ben :(

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel toplasıp eğlenmişsiniz. Darısı bize. Bir de Bursa ya gelip sizinle kahve içesim geldi. Hiç üsenmem gelirim :D Sizin hediyeleriniz de pek hoşmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, sohbet muhabbet, tanıtım hepsi bir arada :) Gel tabii seve seve içeriz kahvemizi

      Sil
  4. Hepiniz ne kadar güzelsiniz maşallah.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyorsunuz iyi eğlenmişsiniz sanırım :) bu arada çok tatlı bir gülümsemen çok sıcak bir yanın var :9
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. :) ya o çocuklar senin olsaydı o zaman ne yapacaktın :)))
    güzel bir buluşma olmuş, Bursalı blogger dostlara selamlar

    YanıtlaSil
  7. siz bayanlar bu işe büyük keyif katıyorsunuz biz erkeler malesef bu işi bu kadar keyifli hale dönüştüremiyoruz darısı başımıza diyelim :(

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir buluşma olmuş, hepiniz de çok güzel olmuşsunuz ;)
    Takipteyim tatlıcım, bana da beklerim :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba neşeniz bol olsun,takipteyim,ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel bi ortam:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.