Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Şubat 2015 Pazartesi

Neşeli Bulışma Sponsorları #2

Merhaba!
 Hiç çene çalmadan sponsor yazılarına devam ediyorum.


Yuvarlak ve üzerinde Aycan yazan kurabiye ve gül kokan sabunum için 
Gogo ev Atölyesine Teşekkür ederim.

Hoş geldiniz diyerek bize sevimli ruj ile karşılayan lezzetli kurabiye ise
Sibel'in kurabiye evinden. Teşekkürler.

 Yeşil kazağımla çok uyumlu olan bu şık broş ise Fingercrossed.co 'dan.
Teşekkürler  Fingercrossed.co


sana kapak olsun
Veee herkesin rengine, tasarımına bayıldığı telefon kabım ♥
Elime geçtiğinde o kadar çok beğendim ki,  çok severek kullanıyorum.
Telefonum Sony experia Z2 modeli, arıyordum, tarıyordum uygun kapak bulamıyordum.
Kapak bulmayı bırakın böyle bir tasarım dahi hayal edemiyordum.
Abarttığımı düşünebilirsiniz ama aylarca plastik dandik kapla gezen siz değilsiniz. :))
Ayrıntılı bir yazı gelecek, beklemede kalın.
Teşekkürler sana kapak olsun.


3 m
Odamın duvarı bomboş, videolarda çok kötü görünüyor.
Yapıştırıcı bantlar ve askı çok işime yarayacak.
ScotchBrite ise kalpli süngerleri ile beni benden aldı :)
Evde sürekli bulaşık işi ben de olduğu için en çok benim işime yarayacak ♥
Bu güzel ürünler için 3M'e teşekkür ederiz.

plus canvas

Plus canvas sesimi duymuş gibi:) 
Odam için çok güzel New York olduğunu zannettiğim bir tablo göndermiş. :)
Sitede çok farklı tasarımlar var, isterseniz kendi fotoğrafınızıda canvasa bastırıp
evinize asabilirsiniz.  Teşekkürler Plus Canvas.

bora plastik  parex

Bora plastiğe buz kovası için teşekkürler.
Yazın için hazırlık :)

Buz torbasını ise annem hemen elimden aldı :)
Pek meraklandı. Teşekkürler Parex.


pakmaya

Pakmaya her zaman olduğu gibi bloggerlara destek olmuş.
Kakaolu puding favorim, ne çok şekerli, ne kakaosu fazla, tam bana göre.
Puding sevmem ama Pakmaya'nın pudingini seviyorum.
Meyveli jöleyi ise güzel bir tarifle taçlandırmak istiyorum :)
Teşekkürler Pakmaya.

Bal delisi bir annem var!
Kışın vazgeçilmez yiyeceğidir bal bizim evimizde.
Çaya, ekmeğe, kahvaltıya eşlik eder. 
Özellikle öksürük tuttuğunda içine zencefil karıştırıp yeriz.
Anavarza'ya teşekkürler.

Cook ise çilek kokulu çöp torbası ve streç film göndermiş bizlere.
Teşekkürler Cook.


makarneks
Makarneks'in fotoğraflarını görünce çok acıktım yaeee :)
Acılı domates soslusunu çok sevdim.
Kaynamış suyu, kapağı yarım açıp makarnanın üzerine gelecek şekilde döküyorsunuz.
Dikkat içinde plastik bir çatal çıkacak onu alıp öyle dökün suyu.
Daha sonra iyice karıştırın.
Makarnanız 5 dakikada   hazır :)
Teşekkürler Makarneks

yalı spor
Yalı spor ise rengine bayıldığım bu tişört ile yanımızadaydı.
Teşekkürler Yalı spor.



1 yorum:

  1. ohh kıskanıyorum vallahi blogger etkinliklerini hep gitmek istiyorum hiç denk gelmedi:/
    Güle güle kullanın hediyeleri:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.