Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Şubat 2015 Çarşamba

Kutu Kutu Pense

Merhaba!
Bugünlerde blogu ihmal ediyorum, instagram o kadar çok meşgul ediyor ki beni
bilgisayar başında yazı yazmak zor geliyor ne yalan söyleyeyim :)
Yazmam gereken çok şey var yavaş yavaş başlayalım.

ahşap boyama
Akrilik boya kutuyu boyadım.

ahşap boyama kutu örnekleri
Yaldızlı boya ile eskittim.
Peçete dekupaj yaptım bu çalışmada.

Masum İnciler blogunun sahibesi Burcu'nun hediyesiydi :)
Güzel günlerde kullansın.

Ahşap boyama ile merak ettikleriniz varsa Youtube kanalıma üye olabilir,
hatta iyi bir takipçi olursanız beni bile görebilirsiniz :)



9 yorum:

  1. MERHABA AYCAN, SENİ YOUTUBE DA AHŞAP BOYAMAYI ARAŞTIRIRKEN KEŞFETTİM, YAPTIĞIN BOYAMALARA KIZIMLA BAYILDIK. TAKİPTEYİM. BEN DE BEKLERİM.
    http://hobylst.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş. yarınki videonu sabırsızlıkla bekliyorum. Senin ve boukettonun yüzünden çay kutusu aldım, onu boyuyorum. Çok gaza geldim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkı takipçilerimden Siri Yaşam ♥♥ Harikasın eminim çok güzel olmuştur, çok teşekkür ederim ♥

      Sil
    2. babama bile izlettiriyorum. aferin kıza diyo :)

      Sil
  3. Ahşap boyama hakkında araştırma yaparken sizi keşfettim. Harika işler yapıyorsunuz, emeğinize sağlık. Bu kutu da muhteşem olmuş, güle güle kullanılsın.
    Takipteyim, bana da buyurun, umarım benim işlerim ilginizi çeker :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'da oldukça popüler oldum galiba sık sık bu tarz yorumlar alıyorum, çok teşekkür ederim ♥

      Sil
  4. Wowww cok hos olmus! :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.