Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Şubat 2015 Çarşamba

Sana Kapak Olsun Sevgili!

Merhaba!
Telefon deyince aklınıza ne geliyor? 
Benim aklıma elimize yapışık adeta üçünücü elimiz olan bir obje geliyor, 
bir de annemin"bırak o telefonu" diye söylenip bulaşık yıkatması geliyor.
Şimdiler de ise durum farklı :)
Bunun nedenini çok merak ediyorsanız hazır olun, hemen yazmaya başlıyorum.
Bundan bir yıl önce "telefon istiyorummmm" diye evde sinir krizleri
geçirmemle başlayan süreç, Sony experia z2 modeli olan akıllı mı
akıllı telefonumu elime almamla başladı ve 1 hafta öncesine kadar  devam etmekteydi.
 Zor zamanlardı, "bir telefona bu kadar para verlir mi" diyerek sonradan pişman olsamda 
telefonumdan genel olarak memnunum. Evet! Memnum ama kaşıkçı elması gibi nadiren elime
almaktan pekte memnun değildim. Neden "shine bright like a diamond" muamelesi yaptığımı
tabii size söyleyeceğim. Çizilmesin, aman sakın düşmesin, diye kutsal hazine gibi
davrandığım telefonuma kapak bulamıyordum. Ne acı bir durum :(
Neyse, aradım taradım diyeceğim ama yalan olacak, bir tanıdık vasıtasıyla
naylon uyduruk bir kapak bulup telefona taktım. 4-5 ay kullandım, ama kapak resmen
leş oldu, siliyorum siliiyorum çıkmıyor, nasıl kötü duruyor. Tekrar kapak araştırmalarına
giriştim, ama yok sonuç alamadım.
Ben böyle çaresiz zamanlarda evrene mesaj gönderirim, ama iyi anlamda değil sakın
yanlış anlaşılmasın "suçum ne günahım ne" diye serzenişlerde bulunurum.
Evren de sağ olsun hemen duyar :) Gerçekten duyar, duydu da.
Bir Mutluluk Atölyesi sahibesi Neşe "Sana kapak olsun" sitesinden ve
neşeli buluşma sponsoru olduğundan bahsetti, hemen siteye ışınlandım.
Gözlerime inanamadım! İster sitede mevcut  fotoğraflardan telefonunuza
kapak yaptırabiliyorsunuz, isterseniz sizin için özel bir anı ölümsüzleştiriyorsunuz,
ya da  yaptığınız özel  bir tasarmı kapağa baskı yaptırabiliyorsunuz.

sana kapak olsun


Benim tercihim blogumun logosunu kapağıma bastırmak oldu.
. Çok ince ayrıntılara sahip loguyu gold rengi
seçtiğim kapağımın üzerinde görünce BA-YIL-DIM.

Çok şık ve orijinal olmamış mı?
Hadi hadi itiraf edin kıskanmayın, doğruyu söyleyin.
Valla çok güzel oldu.

Kapaklar sert plastik yapılıyormuş, gerçekten öyle çok sağlam telefonumu darbe ve çiziklere
karşı koruyor. Çok severek kullanıyorum. Güneşte solma yapmaz ve su gibi malzemelere dayanıklı
telefon kapaklarından sipariş vermek isterseniz sizi şöyle alayım.


Hadi bu yazı size kapak olsun sevgili okuyucu :)))


Takipte kalın!

4 yorum:

  1. çok hoş olmuş bizde deneyelim bakalım bedeva reklam :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor. Kainatta tek olması da ayrı bir güzel. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim ben de. Güle güle kullanın. Kıskandım evet. Blogumun bir logosu olsa ben de yaptırırdım. Önce logo yaptırmak lazım :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.