Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Şubat 2015 Perşembe

Albina CheeseCake İle Tatlı Anlar

Merhaba!
Nasılsınız pek sevgili blog okuyucularım, biliyorum oradasınız :)
Pek keyfinizi yok, hadi sizi gündemden biraz uzaklaştırıp, biraz da olsa tebessüm
ettirmeye çalışayım. ha yazacaktım, ha yazıyordum derken kaldı da kaldı bu tatlı yazım.

Bizler Bursa Blogger ahalisi olarak Albina Cheese Cake Kafesinin davetiyle 
Cheese Cake tadımı yapmaya gittik. Çok anlarım Cheese Cake'den annem 
hep evde Cheese Cake yapar desem, sakın inanmayın :) Çünkü bana uzak bir tatdır
kendisi, ancak Albina'da yediğim güzel tatlar sayesinde favori tatlım olmaya aday oldu.

Öncelikle Bursa'da yaşayan, yolu Bursa'ya düşen blogumun müdavimlerine yazıyorum.
Albina yeni açılan bir mekan, az sonra fotoğraflarda göreceğiniz gibi çok ferah ve içeride
kendinizi rahat hissediyorsunuz. Açılalı daha 1 ay olan bu mekan Albina adını Çerkez
kökenlerinden alıyor. Albina "beyaz" demekmiş.
Cheese Cake olayında ise kendilerini aşmışlar resmen.
25'e yakın Cheese Cake çeşidiyle içeride sizi görsel bir şölen karşılıyor.
Seda hanım kendi elleriyle yaptığı Cheese Cake'leri müşterilerine güler yüzü ile servis ediyor.
Kafenin teması ve Cheese Cake, ama ıspanaklı kiş ve 8 çeşit kahvesiyle farklı tadlar da sunuyor.
Doğum günleri, özel kutlamalar için çok güzel bir mekan. 
En çok sorulan sorulardan bir tanesi " Cheese Cake taze mi?" sorusuymuş.
Bunun cevabı ise oldukça basit Cheese Cake yapılır yapılmaz hemen servis edilmezmiş,
1, 2 gün dolapta dinlendilir ve ondan sonra servis edilirmiş. 
Yani siz siz olun Cheese Cake yerken taze mi diye sormayın :)

Albina CheeseCake
Ağız suları için peçete lütfen :)

Albina CheeseCake

Albina CheeseCake

Temizliğinden beş yıldız aldı mekan, gerçekten çok çok temizdi mutfak.
Özellikle bizleri mutafağa aldılar çekim için, bayıldım.
İçiniz rahat olsun, ev yapımı titizliğinde hazırlanıyor Cheese Cake'ler ♥

Albina CheeseCake

Bizim tadımımız olan ikramlardan bir kaçı. Böğürtlen ve çikolatalı Cheese Cake 
harikaydı. Vallahi canım çekti yazarken. Unutmadan hemen not düşeyim; 
Cheese Cake'lerin hiçbirinde katkı maddesi yokmuş, ömrü uzasın diye içine 
koyulan maddeler, rengi için gıda boyaları kullanmıyorlar.
Hepsi doğal ürünlerden yapılıyor, çok önemli bir ayrıntı bence.
Zaten "ürünlerimizin %60 peynirden oluşmaktadır" sloganları.

Albina CheeseCake

Evettt sonunda biz :) Pınar'ın selfie çubuğu ile şımarklığın ve eğlencenin
dibine vurduk. Bayıldım selfie çubuğuna, hemen almalıyım.
Özlem'ciğim kahve falına güzel bakıyor, ama o gün bana hiç odaklanamadı :)
Başka sefere artık, mayısta evleniyor evinde bakacak fallara :)

Albina CheeseCake

Bu tür etkinlikler hem bizi bir araya getiriyor, hem de yeni mekanlar keşfediyoruz.
Bizleri; güler yüzü ve muhteşem tatları ile ağırlayan tüm Albina ailesine 
teşekkür ediyorum. Ellerinize sağlık, bol müşteri ve kazançlar diliyorum.


Soldan sağa;
Seda Hanım ♥

Albina tel; (0224) 241 40 00

Takipte kalın!

3 yorum:

  1. Aycan hanım merhaba...
    Oncelikle güzel yoyorumlariniz icin cok tesekkur ederimm. Sizin yuzunuzdeki tebessum beni isime daha cok aşık ediyor. Yeniliklerimiz ile herzman sizin tatli sohbetinize açığız herzaman buyrun gelin... Bu arada küçük bir sır vereyim KARAMEL KROKANLI CHEESECAKE Y.I.K.I.L.I.Y.O.R....♥♥ :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Kuzenle geleceğiz zaten, havalar biraz ısınsın mutlaka geleceğiz :)

      Sil
  2. Gerçekten peçete lazım. Mükemmel görünüyorlar. Ben limonluya bayılırım. kalkıp gitsem mi bi koşu :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.