Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Şubat 2015 Salı

Sevgilime Ne Hediye Alsam?

Merhaba!
Nasılsınız çifte kumrular? Kara kara düşünüyorsunuz değil mi sevgilime ne hediye alsam diye.
Siz düşünün, düşünün işin içinden çıkamayın :)
Ohhh Rabbime çok şükür, sevgilim yok kafam rahat diyeceğim kimse yemeyecek.
O nedenle daha fazla eziklenmeden hemen konumuza geçmek, bu çıkmazlarımdan
kurtulmak isityorum, yoksa depresyona girip yazımı yazamayacağım :)

Benim için bedbah bir gün, sevgililer içinse ne hediye alsam günü  14 Şubat sevgililer günü ♥

Sizlere çok güzel bir önerim var!
Dikkatle okuyunuz!!!

Neşeli Buluşma Sponsorlarından olan Dermofua sitesinden şu yazımda size kısaca bahsetmiştim.
Hediye önerim ise "kişiye özel parfüm."
Nasıl fikir? On numara beş yıldız fikir bence.

Dermofua sitesine giriyosunuz,  ok ile gösterdiğim yere tıklıyorsunuz.

dermofua

Karşınıza bu form çıkıyor.


Formu doldururken dikkat edilmesi gereken en önemli nokta,
ruh öküzünüze mi özel koku istiyorsunuz, yoksa ortak bir koku olsun
kokladıkça ikinizi yansıtacak bir parfüm mü olsun?
Bence sevgilinize özel olsun koku, yani onun kişisel bilgilerini forma yazın.
Düşünsenize sizin hediye ettiğiniz parfüm sadece sevdiğiniz adamda olacak.
Havaya bakar mısınız? Sizi aldatmaya da kalkamaz?
Mesela aldatmaya çalışacak, tanıştığı kız soracak "kokun çok güzel hangi parfüm?"
Sevgiliniz mal gibi kalacak hemen aklına siz gelecek, güzel günleri hatırlayıp
koku haızfasında yer eden aşkınızla başka kızlara yan gözle bakamayacak.
 ♥ ☺☻

dermofua
Bana özel parfümümü göstermeyi unutmamayım.
Neşeli buluşma sponsorları arıcılığıyla tanıştığım bir site olan Dermofua
bu orijinal fikir ile dermokozmetik siteleri arasında farkını ortaya koymuş.
Benim kokum biraz şekerli, biraz ferah, biraz neşeli, bol kahkahalı olmuş.
Aaaaa... aynı ben ☻  Şişe tasarımı ve rengine de bayıldım.

 Sevenlere, sevip de kavuşamayanlara, aşk için yanıp tutuşanlara, yalnızlara
bana özel parfümümle  kokulu öpücükler gönderiyorum. ♥

Kendinize çok çok iyi bakın canlar!

Sipariş vermek ve dermofua sitesinde şöyle bir gezinip indirim fırsatlarından
yararlanmak için  TIK.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.