Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Şubat 2015 Çarşamba

Kucak Dolusu Mutluluk

Merhaba!
Şimdi hava atıyormuş gibi olacak, ama yazmam lazım eee biraz da havam olsun yani :)
Geçen günlerde instagram'dan bir mesaj aldım "merhaba, ben size küçük bir hediye yollamak
istiyorum" diye. Şaşırdım açıkçası beklemiyordum, sürpriz oldu bana.
Blogumun ve videolarımın sıkı bir takipçisi olan Birgün Belen yazılarıma ve videolarıma
bayılıyormuş :) Ayyyy ben hepinize bayılıyorum diyeceğim, ama içinizde kılçıklar var
üzerlerine alınırlar falan :)) 



Bakar mısınız tatlılığa :) O ajanda beni benden aldı ♥
Hepsi düşünülmüş, yollanmış :)

Birgün'cüm çok teşekkür ederim sana, çok mutlu oldum ♥ ☻

Birgün'ün blogu için Tıklayınız!

Takipte kalın, geri kalmayın!

5 yorum:

  1. Hepsi çok cici güle güle kullan. Düşünülmek güzel şey.

    YanıtlaSil
  2. Ayy ben bunu nasıl yeni gördüm. Nasıl sıkı takipçiysem artık. Çok sevindim. Çok da utandım. Minik hediyelerimi beğenmenize cok mutlu oldum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) beğenmez miyim canım benim ♥♥♥ sevilmek güzel şey ♥

      Sil
  3. O mum nereden alınmış acaba söyleyebilir misiniz

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.