Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Şubat 2015 Çarşamba

Yalnız Kalpler de Atarlar!

Merhaba!
Havalar soğuk, ruhlar soğuk, memleket olarak cinnetin eşiğinde olduğumuz
şu günlerde ne yazmak istiyorum , ne de yaşamak.
En kötüsü de artık alışmak, şaşırmamak galiba!
Bu durumla alakalı o kadar çok şey yazabilirim ki sayfalar yetmez, ama ben size
güzel insanların varlığından bahsedip biraz da olsa umudumuzu yetirmemiz gerektiğini
anlatmak istiyorum. Haydi başlayalım o zaman.

Ece'yi tanıyorsunuz, on numara beş yıldız bir kız, yaklaşık 1 önce "haydi biz de bir
etkinlik yapalım" dedi. Yapalım dedim. Hediyeleşme etkinliklerini seviyorum, 
yeni bloglar, insanlar tanıyorsun kimisi uzun süren arkadaşlıkların başlangıcı oluyor,
kimisi güzel bir hatıra. Güzel hatıralara muhtaç biri olarak blogger dünyasında naif insanlarla
tanış olmaya çalışıyorum. Şükür karşıma güzel insanlar çıktı hep, şans değil de nedir?
Ayyy ne kadar uzatıyorum, resmen felsefi olaylara girdim hiç tarzım değil, hemen konuya
geliyorum. 14 Şubat "yalnız kalpler de atarlar" etkinliğinin tüm hazırlıklarını Ece'ciğim yaptı.
Ben sadece paylaştım. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Benim eşim Antalya'dan
çok tatlı bir bayan çıktı. Kendisi de blog tutuyor. Instagram'da @dolapperisi olarak takip edebilirisiniz. 17 Şubat' a kadar hediyelerimizi yollamamız gerekiyordu, benim kutum hemen
hemen hazırdı bir iki ekleme yapıp kargoya verdim hediyelerimi. 
Benim hediyelerimde bugün elime ulaştı, hepsine bayıldım.



Hele Atlas  hediyesi olan anahtarlık şeklinde olan parlatıcıya ne demeli.
Flormar palet, ruj, dior forever skin fontöten testerına ise gözler kalp şeklini alarak bakıldı :)

Hepsi için çok teşekkür ederim.

instagram'da beni ve Ece'yi takibi unutmuyorsunuz değil mi?



3 yorum:

  1. Hepsi de çok güzel, güle güle kullan ;) Etkinlikleri çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  2. Tatlı arkadaşım benim, ikimiz yaptık ve daha çok güzel şeyler yapmaya devam edicez :) Hepsini güle güle kullan inşallah, allah utandırmadı çok şükür bir iki ufak problem dışında sorunsuz hallettik alnımızın akıyla çıktık işin içinden :)

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim sizi biz baylar kendi aramızda böyle etkinlikler pek yapamıyoruz. etkileşimi arttırmak için bu tarz etkinliklerin bende değerli olduğunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.