Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Şubat 2015 Pazartesi

Neşeli Buluşma Sponsorları #1

Merhaba!
Fotoğraflar bilgisayarda öyle mahsun mahsun kaldırlar, bir türlü paylaşamadım.
Ayıptır söylemesi bu sıralar pek aktifiz :)
Evde boyama işleri, bir yandan instagram 14 Şubat eşleşmeleri, gerçi o işi Ece İnce organize etti.
Canım arkadaşım ya vallahi uğraştı, kendisini takip etmeyen varsa çok ayıp eder.
Ece'nin  blogu için Tık.
Evettt... ne diyorduk hehh David People blogger buluşmamızda bizlere cici hediyeler yollayan
bir sürü sponsor vardı. Neşeli buluşma postu için Tık!
 Şimdilik şöyle göz atalım, ayrıntılı yazıları gelecek.

Neşeli Buluşma
oooooo...  neler var orada :)

dermofua
Bu parfüm "bana özel" desem ne dersiniz? 
Evet bana özel, buluşmadan önce www.demofua.com 'a girip
kişisel bilgilerimizi doldurmamız istendi, bir çok sorunun olduğu
formu doldurduk. Benim kokum biraz şekerli, biraz ferah, aynı ben :)
Eşi benzeri olmaması ruhumu okşadı resmen.
Teşekkürler Demofua.

Dermodolin Farmona
Dermodolin bize; Cerodolin losyon, Seranem el bakım kremi, vucüt bakım şampuanı ve 
şampuan göndermiş. Cerodolin losyonu elimde ki nemlendirici  bitince hemen kullanacağım.
Zira cildim o kadar kuru ki :( Teşekkürler Dermodolin.

Farmona ürünlerini hiç kullanmadım.
Bu tarz etkinlikler yeni ürünler keşfettmek için biçilmiş kaftan.
El kremi benim için vazgeçilmez. Dudak koruyucu ise soğuk Bursa günlerinin kurtarıcısı olacak.
Acayip kuruyor dudaklarım, kullanmak için sabırsızlanıyorum.
Teşekkürler Farmona


ipek pamuk

1971 yılında kurulan İpek Pamuk Türkiye'nin ilk ve en kökü
pamuk üreticilerinden biri olduğunu biliyor muydunuz?
İpek poşetini görünce kısa bir şaşkınlık ve ardından gelen sevinç patlaması yaşadım.
Kozmetiğe meraklı, makyajı seven birinin en temel ihtiyacı PAMUK ♥
İpelina markası ise İpek firmasının bir çok markasından bir tanesi. 
İpeline oje temizleme pedi ve makuaj temizleme pedi tam çantalık.
Teşekkürler İpek.
İpelina'nın ise şu sıralar instagram'da #Çantamdanevar yarışması var. 
Katılmak için instagram/ipelina 


rosa impex, fresh'n soft
Doğal nemlendirici olan keçi sütünden yüz kremini Rosa İmpex göndermiş.
Bulgaristan'da kurulan firma doğal ürünlerden elde edilen kozmetik ürünleri
ile 40'dan fazla ülkede faaliyet gösteriyor.
Süper nemlendirici, kuru ve çok kuru ciltler için olan bu nemlendiriciyi kışın
tercih edeceğim galiba. Teşekkürler Rosa İmpex
Bir nevi acil durum nemlendiricisi :)

Fresh'n Soft makyaj temizleme mendili ve makyaj düzeltme çubuğu
kozmetik meraklılarının vazgeçilmesi. 
Fresh'n Soft'un ürünlerini kullanıyordum zaten, görünce çok sevindim.
Teşekkürler Fresh'n Soft
Fresh'n Soft/facebook

Rituel de Beaute, bebak

Özel günler için ısıtıcı bandı Gratis'de görüp merak etmiştim.
Adet sancısının alasını yaşayan biri olarak denemek istiyorum.
Japon sağlık bakanlığı standartlarına uygun olarak üretilmiş olan ısıtıcı bant
insan sağlığına zararlı değilmiş. Isıtıcı bandın ısısı özel olarak formüle edilmiş.
Tamemen hijyenikmiş.
- Dikkat edilmesi gereken hususlar;
- Çamaşırın üzerine yapıştırılır, direk cilde uygulanmaz.
- Uyurken ya da farklı ısıtma araçları ile birlikte uyumayınız.
- Diyabet ve dolaşım bozuklu olan kişiler doktora danışmadan kullanmayınız.
- Rahatsız edecek ısı hissettiğinizde bandı çıkarın.
- Kemer vb, tene baskı yapacak şekilde uygulamayınız.
- Cildinizde su toplaması, kaşıntı olduğunu fark ettiğinizde doktorunuza başvurun.
Burun bandı ise annemin ağzından nefen olma problemine çare olacak mı bakalım?
Yorumları yazarım.
Özel günler ısıtıcı bant ve burun bandı için Rituel de Beaute 'ye teşekkürler.

Bebak ise  el kremi, acı badem sütü, temizleme mendili ve acı badem kremi 
ile yanımızda olmuş. Böyle minnak ürünleri çok seviyorum ya, çok sevimliler.
Acı badem kremini kullanmamıştım, denencek ve yazılacak tabii ki :)
Teşekkürler Bebak.


otacı  cold fresh

Otacı'nın tırnak bakım kremine bayılmış biri olarak,  yeni  bir ürün olan saç bakım şampuanını 
görünce çok sevindim. Rengine bayıldım ♥
Teşekkürler Otacı

Cold Fresh; burkulma, kas zorlanmaları, güneş yanıkları, boyun ve omuz ağrılarında
3-6 saat aralıklarla sürülebilen  soğutucu etkili ağrı azaltma jeli.
Boynum ve kolum çok sık tutulur, evde deli gibi krem ararım bu jel ile
ağrılar biraz hafifleyecek gibi :) 
Teşekkürler Coldfresh.


cosmed

Cosmed  şık sunumuyla, tester ve tam boy ürünleri ile bizi yalnız bırakmamış.
Blogger ile işbirliği yapan markayı duymuş, ama hiç kullanmamıştım.
CC kremini çok merak ediyorum, en kısa zamanda kullanıp yorumlarımı blogda görebilirsiniz.
Teşekkürler Cosmed

nasorinse  splat

Abfen Farma'dan Serkan bey  Nasorinse burun yıkama suyu ve spreyi hakkında,bilgi verdi. 
Fotoğrafta alışkanlık yapmayan burun spreyi ve burun yıkama suyunu görüyorsunuz, aslında
bebekler için de burun yıkama suyu ve burun temizleme hortumu vardı, ama Ceylin
alıp gittiği için fotoğrafını çekemedim. Hele burun temizleme hortumunu görünce
delirdi "kardeşim kullanıyor bundan" diye nasıl saldırdı poşete. 
Bahar alerjisi olan ve hapşuruktan çıldıran biri olarak burun yıkama spreyi kurtarıcım olacak.
Teşekkürler Abfen Farma


Splat bir çok blogger ile çalışan bir marka.
Bizleri de yalnız bırakmamış. 
Bana hassas dişler için güvenli beyazlatma, kapsamlı koruma  ve bakım
diş macunu gelmiş. Dişlerim acayip kahve lekesi oluyor ve minesinden
kaynaklı sarı :( Kullanınca yorumları yazarım.
Teşekkürler Splat.


Sponsor yazımın devamı yarın....
Takipte kalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.