Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Şubat 2015 Salı

S.O.S

Merhaba!
Bir hezeyan yazısı ve tahmin edeceğiniz üzere hastalıktan kırılıyorum.
"Boğazlarım acıyor anne" diye şarkı yapıp patlamak, "zencefilli bal ye, öksürüğe iyi gelir" diye
nasihat verenleri gırtlaklamak istiyorum.
Hiç halim yok, kanım çekiliyor, içim sıkılıyor, napsam napsam diye düşüyorum
yataktan çıkamıyorum. Üst üste misafir de gelince değmeyin keyfime.
Evettt Oscar'lar bile dağıtıldı. Nerede ben de digiturk, millet kırmızı halıda asla alamayacağı
elbiselere bok atarken ben evde sümüklerimi silip, "Şaban pabucu yarım" izledim.
Allah'ım neydi günahım!!!
 Sanki yeterince depresyon yaşamıyormuşum gibi sürekli Sia dinleyip kendimi
yorganın derinliklerinde buluyorum. Şimdi neden hasta olduğumu, mental ve fiziksel olarak
neden bu kadar yorulduğumu sizlere yazayım.
Hazır mısınız? 
Biliyorsunuz geçen günlerde kar yağdı, deli gibi vlog çekmek kendime eziyet etmek
istediğim için kalktım o karda bize çok yakın olan botanik parka gittim.
Biraz sapa bir yerde kaldığı için korka korka kuzenle yürümeye başladık,
elimizde poşetler, fotoğraf makinesi, sıcak suyumuz düştük yollara.  İyi ki gittik!
Nasıl kalabalık park, herkescikler kar topu oynuyor, fotoğraf çekiyor, karın keyfini
çıkarıyor. Hemen kameramızı çıkardık ve kayıt dedik. Daha önce karda sadece bir
kez gitmiştim botanik parka, uzun zaman sonra böyle güzel bir manzara görünce
ruhum arındı. Her yer bembeyaz, ağaçlar pamuk helva kıvamında, ayyyy
yazmaya başlasam sayfalar yetmez. Çok güzeldi ya :) 
Tek eksi yanı kara yatınca popom ıslandı ve üşüdüm, amannn o kadarcık da olsun.
Gerçi şimdi ceremesini çekiyorum, ancakkk yine git deseler giderdim :)
Eğer sizler de kar görmek ve biraz eğlenmek isterseniz
Youtube kanalıma bekleniyorsunuz. Kanalıma abone olmayı unutmayın!


Fiziksel yorgunluğum bu gezi sonrası hissetdiğim nine kıvamında
olan bacaklarımın ağrıması sonucu oldu. Mental olara yorugunluk ise;
ayyyy onları hiç yazmasam biraz özel de :) Siz beni biliyorsunuz,
sürekli bir negatif haller, bitkinlik hali , offf offf diyor yazmı sonlandırıyorum.

Yorumlarınızı bekliyor, desteğe ihtiyacım olduğunu belirtmek istiyorum!
Bilmem anlatabildim mi?

Takipte kalın!

3 yorum:

  1. Geçmişler olsun tatlım. Ama hasta olduğuna değmiş sahiden :) Çok güzel görüntüler çekmişsin. Ördeklerin insanlardan kaçmamaları da süper bir şey.

    İyi istirahatler.

    YanıtlaSil
  2. hezeyanına kurban :) iyi olursun iyi 2 güne kalmaz bişeyin :)

    YanıtlaSil
  3. Simdi desem 'ahimmi tuttu ne' saka saka kiyamam sana hastalikdan hayati kaymis biri olarak biran once atlatmani diliyorum. Gecmis olsun canm benim😙

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.