Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Eylül 2015 Pazartesi

instagram Günlükleri #3

Merhaba!
"Hello" diyelim ingilizcem konuşsun :)
Evet... youtube ile alakalı kafayı yediğim şu günlerde blogumu ihmal etmek istemiyorum ve
pazartesi günlerinin vazgeçilmezi  "instagram günlükleri"adlı yazı dizime devam ediyorum.
Ne uzun cümle kurdum yahu!

esrarengiz bahçe örnek
Esrarengiz bahçe kitabını boyamaya devam ediyorum.
Yavaş ilerlesem de bazı sayfalar güzel oldu.
Kitabın videosunu buradan, yazısını da buradan okuyabilirsiniz.

Fırça temizleme ile alakalı bir post yazacağım en yakın zamanda ama bu yüz temizleme
pedinin miladı dolmuştu kendisi artık fırçalrımı temizlemekte kullanılıyor.
Watsons'dan  10 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz.

sunkiss
Küçük Watsons alışverişi.
Sunkiss bangır bangır reklam yapınca almamak ayıp olur dedim ve merakıma
yenildim. Saçları aşamalı olarak açıyor ve zarar vermediğini iddaa ediyor.
Denedikten sonra yorumlarımı yazacağım.
Kalyon ise kırılan tırnaklarım için ♥

Kiehl's avokadolu göz kremi
Kiehl's avokadolu göz kremini kullanıyorum bir süredir.
Nemlendirmesi güzel ama bitince yorumlarımı yazacağım.


 Esrarengiz bahçe
 Esrarengiz bahçeye bir örnek daha :)

Bu fırçaların da incelmesi gelecek :)
Önizleme olsun size :)


Haydi size mutlu haftalar olsun!
♥♥♥


Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair



2 yorum:

  1. Boyama kitapları bende bağımlılık yaptığından resimleri çok beğendim :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.