Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Eylül 2015 Çarşamba

Mac Haute Dogs Koleksiyonu Etkinlik || Bursa

Merhaba!
Bayram temizliğinden elleri hatır hatır olmuş, tırnakları kırıla kırıla helak olmuş tüm emekçilere
sesleniyorum; yeter! Yeter artık anneler acıyın bizlere, temizlendi artık ev, nedir  bu çamaşır suyu
sevdanız! Bıktım yeminle, bitsin bu çile! 
Neyse bu konu uzar gider, biz başlıkta yazdığımız konuya değinelim.

18 Eylül Cuma akşamı Mac Korupark mağazasında Haute Dog koleksiyonun lansmanı vardı.
Koleksiyon; herkesin yakın arkadaşı köpeklerin sahiplerine benzerliğinden ilham alınarak
hazırlanmış. Fikir bana saçma geldi, aynı koleksiyonu farklı bir ilhamla satışa çıkarsalarmış.
Neden köpeğimle aynı tonlarda makyajımla gezeyim! Hadi çok" tiki" bir köpekse anladık
da Sivas kangalıyla aynı tonlarda makyaj yapmak ne kadar göz kamaştırıcı :)  
Ne bilim fikri sevmedim ben!

Mac Haute Dogs
Alın size tiki köpekler :)

Mac Haute Dogs
Renkler köpeklerin tüylerinden ilham alınmış.
Tonlar çok güzel, sonbaharda kullanılabilir mürdüm, kahve hakim koleksiyona.
Rujlarda nude ve bordolara yer verilmesi ise gönlümü çeldi.

Mac Haute Dogs
Koleksiyondan iki ruja yakından bakalım.

Bursa blogger
Blogger arkadaşlarla foto çekilmeden olmaz.

Bursa blogger
Mac Korupark ekibine güler yüzleri, ilgileri ve Vamplify koleksiyonuna ait Modern Drama
adlı Gloss için teşekkür ederiz. Çok güzel bir bordo kendisi, en yakın zamanda
incelemesi gelecek. Sabır lütfen!



Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair





1 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.