Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Eylül 2015 Salı

Sonbahar Ojelerim

Merhaba!
Sonbahar yazı dizisine devam ediyorum.
Pazartesi sendromunu yendiniz mi?
Yenemediyseniz haydi buyrun rengarenk bir posta.



Sally Hansen;  2 katta rengini veriyor ve kuruması çok zor :(
Wet'n Wild; iki kat sürmek gerek, kuruma süresi ideal.
Note; kahve bordo çok güzel bir renk tek kat yetiyor. Kuruma süresi hızlı.
Pastel ; 3 kat sürmek gerek, kuruma süresi canımı sıkıyor :/ 
Revlon ; 2 kat sürmek gerek, uçlardan hemen çıkmasa favori bordom.
Flormar ; full color serisini sevdim, kalıcılığı çok iyi, tek katta rengini veriyor ve hemen kuruyor.

Sizin favorilerinizi de duymak ayyy pardon okumak isterim, yorumlarınızı bekliyorum.

Takipte kalın!
periscope/aycanhayatadair




4 yorum:

  1. Sally Hansen ve Pastel'in renklerine bayıldım :) Bende sonbahar ojelerimi ayırıp, yazayım :))

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzeller oje denince akan sular durur zaten :-))

    YanıtlaSil
  3. Sally Hansen'ın bu ojesini ben de ilk aldığımda (yaklaşık 10 sene oluyor) çok seviyordum. Ama kat kat sürsem de renk vermesi çok yetersizdi :/

    YanıtlaSil
  4. Renklerin hepsi çok güzel. Sevgiler...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.