Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Ağustos 2015 Cumartesi

Rossmann Alışverişim

Merhaba!
Bu alışveriş yazım Bursa'lı hemşehrilerimi yakından ilgilendiriyor.
Neden mi?
Çünkü Rossmann Bursa'da!
Sonunda yani, firmalar neden Bursa'yı bu kadar geç farkediyor! İsyaeannnnn :)
Geç oldu ama güç olmadı, merak ettiğimiz markaları deneme imkanımız olacak.
Açılışa özel indirimler, sürpriz hediyeler ile kanımıza giren Rossmann'a teşekkür eder,
aldıklarımı sizlerle paylaşmayı borç bilirim. 

Rossmann Bursa
Aslına bakarsanız Rossmann 'da bildiğimiz markalar var Note, Pastel, Essence, Loreal, Maybelline vs. 
Merak ettiğim ürünler Rossmann'ın kendi bünyesinde olan Rival De Loop, Rival de Young, ısana,
Alterra, Wellness beauty vb.  Tabii ki tüm merakımı gideremedim ama ufak bir alışveriş yaptım.

Alışverişimin ayrıntıları ise;
120'li pet pamuk 3 tl.
Rival de Loop göz makyaj temizleyici; 6 tl.
Rival de Loop şeffaf jel kaş maskarası; 5.35 tl
Rival de loop ruj ; 4.89 tl
Rival de Loop oje; 5 tl.
Isana el kremi ; 4 tl.
Altapharma çay ağacı yağı; 8 tl.
Çikolata 3 tl.
Wellness beauty seyahat boyu vucüt losyonu; 3 tl.
Note maskara ve Rİval de loop  nemlendirici ise hediyelerim.

Sadece Rossmann'da bulunan markaların vegan ürünler olduğunu söylemeden geçmeyelim.
Hayvanlar üzerinde test edilmiyor. (Rival de loop , Alterra, ısana vb.)
Genel olarak ben fiyatları uygun buldum, her şeyi tam anlamıyla inceleyemedim tabii, ama
ilerleyen zamanlarda özellikle indirimlerde gidilecek kapı çıktı :) Ürünleri kullandıkça ayrıntılı yazılar yazacağım, o nedenle lütfen takipte kalın canlarım :) Rossmann'ı fetih edeceğim kızlarrrr :)

catrice nerede satılıyor
Hadi buda size kıyağım olsun Catrice Rossmann'a geliyorrrrrrrrrrrrr :))
Merak ettiğim bir markaydı sonunda kavuşuyoruz, yakında tüm şubelerde standlar gelir.

Takipte Kalın!
periscope/aycanhayatadair

13 yorum:

  1. Ayy ya cok sevindim haftaya bursaya donuyorum tam olarak nereye acilmis acaba Rossman? Bu arada aldiklarini gule gule kullan!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumhuriyet caddesinde canım, gökçen çarşısı altında :)

      Sil
    2. aldıklarını iyi günlerde kullan canım gelsin artık catrice,balea çok merak edip kavuşamıyoruz bir türlü

      Sil
  2. gerçekten sevindim bursa da açılmasına çünkü favori mağazalarımdan biri olur rossmann :)

    YanıtlaSil
  3. O çay ağacı yağı çok güzel bir şey ya :=)) Catrice e bende pek sevindim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de aldım ama bakalım kullanabilecek miyim :) Catrice yehuuuuu :)

      Sil
  4. Güle güle kullan hepsini! Catrice in türkiyeye gelmesine coooook sevindim, harika bir marka, benim drugstore dan favorim! :)

    YanıtlaSil
  5. İzmirde genelde güzel mağazalar olmaz. :( Gözünüz aydın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa'ya da yeni geldi, sabır size de gelir :))

      Sil
    2. Izmire de gelmiş bulunuyor dert etmeyin. Bornovaya da yeni bir şube daha açıldı

      Sil
    3. Izmire de gelmiş bulunuyor dert etmeyin. Bornovaya da yeni bir şube daha açıldı

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.