Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Ağustos 2015 Pazartesi

instagram günlükleri #2

Merhaba!
Şu pazartesi "instagram" olayını unutuyorum hep, neden hatırlatmıyorsunuz!
Olmaz olsun sizin gibi hain takipçiler !!!
Milletin takipçisine bakın da azıcık ibret alın :)
Ohhh atarımı yaptığıma göre şun ig olayında neler paylaşmışım görelim!

Bloga yazarım diye çektiğim fotoları ig de harcamak benim işim.
Yazın en çok kullandığım allıklar bunlar kızlar, hepsinin yazısını yazacağım bir gün inşallah.
Hatta Flormar'ın yazısını şuradan okuyabilirsiniz.

Geçen yazdan kalma bir #tbt fotoğrafı.
tbt nedir peki?
Her perşembe eski fotoğraflarını paylaşıyor instagram kullanıcıları.
Geriye dönüp "ahhh ahhh " çekip kendimize eziyet ediyoruz :))

Güneşe dokundum, elim yandı :)
Valla benim hiç aklımda böyle afili laflar kalmıyor ya, siz yazın bu fotoğrafın altına
bişiler lütfen, hadi yorumlarınız bekliyorum :) ♥

Milletin kahvesinde kalp çıkar, ben de tuz gölü çıktı :)
Faber Castell'in keçeli kalemleri kahveme eşlik etti.

Her şeyi kullanmakta ve almakta geç kaldığım gibi Avon'un bu parfümünü de
kullanmakta geç kalmışım. Tam yazlık fıs fıs her dakika sıkıyorum.
Kokusu hiççç kalıcı değil ama olsun :)

Kuzenim Miray'ın hediyesi olan bu paşabahçe kupaya ne çizsem diye düşünüp duruyorum.
Ne yapsam bilemedim. instagram'da birçok fikir geldi hala bu şekilde duruyor.
Sizin de fikirleriniz alayım :)

Şu sıralar pek meşhur strobing makyaj akımına bir örnek.
Tabii bu akım ortaya çıkmadan yaptığım için bu makyajı öncü olduğumun farkında değildim.
Kıştan bir fotoğraf, bu arada saçlarım ne kadar uzamış :) ♥

Yazın en sevdiklerim ♥
Soldan sağa Loreal caresse (kayıp bu ruj, Ceylin yürüttü :)
Golden Rose  perfect shine 221 no
Revlon lip Butter
Oriflame  
Golden Rose Velvet Matte 26 no (yazısı gelecek)

Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair

2 yorum:

  1. Ben de böyle bir post yapabilirim ^.^ kupaya kedi çiz <3

    YanıtlaSil
  2. bence kupaya yazılar yaz arada baloncuklarla süsle

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.