Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Mart 2015 Salı

Emily Dudak Kalemleri || İnceleme

Merhaba!
Bir oradan, bir buradan paylaşım yapmaya devam ediyorum.
Dünkü yazımda "dikkat edin, hasta olmayın" dedim, "maşallah dediğim üç gün yaşıyor",
sabah bir kalktım boğazlar ceviz kıvamında :( Offf...
Bugünün blog konusu  Emily dudak kalemleri.

Emily Dudak Kalemleri

Dudak kalemi kullananlar kulübü olarak Emily markasının ürünlerini çok severek
kullanıyorum. Eğer dudaklarınız şekilsizse ve rujunuzun çabuk çıktığından şikayet
ediyorsanız dudak kalemi kullanmamanız içten bile değil. Özellikle kırmızı ve koyu
tonlu rujlarda mutlaka dudak kalemi kullanmalıyız.

Emily Dudak Kalemleri
Swatchlanmış fotoğrafta,
solda; 204 numara
sağda; 211 numara

 Kalıcılığı, renkleri, mat duruşları, fiyatları ve tüm marketlerde
bulunabilme özelliğiyle tercih edilesi bir ürün.
Dudaktan yağ gibi kayıyorlar ve sizi delirtmiyorlar  :)
Her markette var dedim ya, vallahi her bakkalda bile olabilir çünkü hiç olmadık yerlerde
kasanın yanında görüyorum bu kalemleri. Fiyatı; 2.75 tl gibi bir şey, oldukça uygun,
tek eksik yanı istediğim renkleri bulamamak, genelde hep kırmızılar kalıyor :(
Nude tonları çokça tercih ettiğim için 204 ve 211 numaraları  her rujumda benimle birlikte.
Rujumu sürmeden önce dudaklarımı çerçeveliyorum hatta dudağıma da  hafif dokunuşlar
yapıp daha sonra rujumu sürüyorum, böylece daha kalıcı ve belirgin dudaklara sahip oluyorum.

211 numara hediye gelmişti, 204 numarayı ben almıştım şimdi hatırladım :)

Takipte kalmayanlar varmış!
instagram/aycanahayatadair
twitter/aycanahayatadair
youtube/aycanahayatadair


4 yorum:

  1. Dudak kalemi kullanmayı ben de çok seviyorum. Benim de favorim Emily ve Essence. Bunları da yazdım bir kenara. :D Güle güle kullanın :D

    YanıtlaSil
  2. Bu markanın dudak kalemi konusunda metnini çok duyuyorum,sen de beğenmişsin o zaman yakin zamanda bi göz atalım;)
    Sevgiler!:)

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.