Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Mart 2015 Cuma

Hiss-i Kable'l-Vuku

Merhaba!
Günlerden Cuma, ne diyoruz o zaman; herkese hayırlı cumalar! 
Bu mübarek günde güzel şeylerden bahsedip sizleri de pozitif enerjimle doldurmak,
sevgi pıtırcığı halimle yanaklarınızı sıkmak istiyorum. 
Haydi bakalım dün benim için nasıl geçmiş, başıma neler gelmiş yazalım.

Dün gece rüyamda çok yakın bir arkadaşımı gördüm "bunda çok da bir anormallik
yok" dediğinizi duyar gibiyim.  Evet buraya kadar normal, ama bundan sonrası biraz 
hiss-i kable'l-vuku olayına giriyor. Sabah bir kalktım rüyamda gördüğüm arkadaşımdan 
 telefonuma mesaj gelmiş, hem çok sevindiğim bir haber, hem de çok şaşırdığım bir gelişme olmuş hayatında. Canım arkadaşım hayırlısı olsun, çok sevindim Allah bize de nasip eder inşallah :)
Ne olduğunu sormayın :)
Bu tarz rüyalarla alakalı  şeyler başıma çok geldiği için şaşırmıyorum, daha da şaşırtıcı olan olaya gelirsek; biliyorsunuz Watsons bloggerlarla çalışan bir firma, birçok bloggera tanıtım amaçlı hediyeler gönderiyor. Biz garipler de ağızımızın suyu aka aka bakıp "watsons bizi de görecek mi?" diye yandan yandan kıskanç bakışlar atıp tırnaklarımızı yiyoruz. Gece ig'de tur atarken Revlon
ürünlerini bloggerlarda görünce ben de yine bir kıskançlık, dudaklarımı yeme hali başladı.
Sabah arkadaşımın rüyası ile ilgili annemle konuşurken, birden "kargo geldi aşağı inin" diye
ses geldi. Annem de koştur koştur indi aşağı, elinde paket geldi.
Şaşırdım, adres tanımadığım bir adres, isim desen onu da tanımıyorum.
"Birisi beni öldürmeye çalışmasın, şarbon falan göndermesin" diye söylene söylene açtım paketi.
Kısa süreli bir felç halinden sonra çığlık, sevinç nağraları, zıplama halleri :)


Watsons güzel bir paket göndermiş gördüğünüz üzere.
Nasıl sevindim anlatamam, insan değerli hissediyor, yaptığım işe değer verilip takdir edilmesi paha biçilemez bir şey. Ben bu sevinçle annemin elime verdiği bezle evi dört köşe temizledim.
En son camları silerken kuzen geldi "gel ablacım sana cam silmeyi öğreteyim" dedim,
"ben kendimi kocama saklıyorum" dedi. Ulan bunca sene benim neden aklıma gelmedi bu cevap.
Bundan sonra annem "şunu öğren, bunu yap" derse cevabım belli "ben kendimi kocama saklıyorum" :) 

İyi ki blog tutuyorum, yazıyorum diyor sizleri yorum köşesine bekliyorum!
Takipte kalın!


4 yorum:

  1. Hepside harika ürünler bende çok merak ediyorum umarım enkısa sürede ürünleri tanıma şansım olur engüzel günlerde kullan canım.Sevgilerle.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandıkça inceleme yazıları gelecek :) Çok teşekkür ederim ♥

      Sil
  2. Sen "ermişsin" hacı:) Dalında çürüyüp toprağa düşmeden biri farkına varsa artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hacı, bir alay, eleştiri bombardımanı yorumlarda. İyi mi kötü mü bilemedim.
      Neyse her türlü yoruma açığız.

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.