Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Mart 2015 Çarşamba

Oleg Cassini Kahvaltı Etkinliği

Merhaba!
Sıkı durun kızlar! Sizlere çok önemli haberlerim var, ya da girişi şöyle mi yapsam?
Evlenecekler, evlenmeyi düşünenler, evlenmeyi düşünüp damat adayı bulamayanlar; 
Oleg Cassini markasından muhteşem haberlerle bloga döndüm!
Bir türk kızı eli kalem tutmaya başladığında ne yapar? Çok düşünmenize
gerek yok "gelinlik modelini çizip, düğününü planlar" Hatırlıyorum lise döneminde
kızlarla sürekli gelinliğimiz nasıl olacak diye konuşurduk. Kahrolsun bağzı hayeller!
Konuşurken sürekli bir çıkmaza düşer elimizde kalem önümüzde defter "yaaaa ben gelinliğimin modelini kendim çizip diktireceğim"  diye saçma sapan şeyler çizerdik. Masumduk, hayeller
kuruyorduk, bilmiyorduk ki; çizilen gelinlik asla dikilmez, dikilse de asla çizdiğin, hayal
ettiğin gibi olmaz. Diyorum ya masumduk diye :) İşte ben bu "tasarımcı ruhu" 
hayatının en önemli gününde ortaya çıkaran ve yamuk yumuk bir gelinlikle, ağlamaktan
akan makyajla, sinir, stres dolu gelin ve damadın olduğu düğünlere çok gittim.
Sizlerin bu duruma düşmemesi için elimden geldiği kadar Oleg Cassini markasını
tanıtacağım.  Anlayacağınız her şey sizin için. Modaliza ve Bir mutlululuk atölyesi
 ile Bursa Anatolium Avm'de gerçekleşen Oleg Cassini kahvaltı etkinliğine gittik.


İronik olan damat adayımın bile olmadığı şu günlerde iki gelin adayı ile gelinlik
ve abiye etkinliğine gitmem :) Vay arkadaş! Böyle blogger az bulunur. 
Her şey sizler için, kıymetimi bilin :) Mağazaya girer girmez "aradığını burada bulamazsan
nerede bulursun" diye içimden geçirmedim değil. Oldukça şık gelinlik ve abiyeler arasında
seçim yapmakta zorlanabilirsiniz. Oleg Cassini markası hakkında bilgi verecek olursak
1940 ve 1950'li yıllarında Hollywood film stüdyolarında tasarımcı olarak çalışmış.
Marilyn Monroe, Grace Kelly, Natalie Wood gibi efsanevi starları giydirmiştir.
1960 yılında ABD eski başkanı J.F Kennedy'nin eşi Jacqueline Kennedy tarafından
Beyaz Saray'ın resmi tasarımcısı olarak atanmış, Amerikan tarihinin en ünlü
First Lady'sinin imajını yaratan Cassini'ni tasarımları çok kısa sürede tüm dünyada
takip edilip, moda dünyasına yön vermiştir. 
Şimdi "amannn banane ya ben evlenmicem ki"
diye söylenebilirsiniz sakin olun! Abiyelere göz atıp katılacağınız düğün ve davetlerde 
gecenin en şık kadını olabilirsiniz. Aksesuar konusunda da oldukça zengin seçenekler var.
Gelinlikte 200 adet modeliyle ve her zevke hitap eden abiye seçenekleriyle
Oleg Cassini sizleri bekliyor. Özel dikim yaplımıyor ancak beğendiğiniz modeli
seçip bedeninize uygun gelinlik geliyor, oldu ki düğün zamanı kendinizi yemeğe verdiniz
ya da iştah kalmadı zayıfladınız mağazaya gidip son hazırlıkları yaptırabiliyorsunuz.
Fiyatlarda gayet uygun siteden bakabilirsiniz.
Bu etkinliğe gideceğimi söylediğim zaman arkadaşım Ece İnce "bana fotoğraf at"
diye iyice tembihledi. Etkinlikte gelinlik ve abiyeleri modeller üzerinde göremediğimiz
için maalesef fotoğraf yollayamadım. Ece gibi sizleri de şöyleee internet sitesine alayım:)

Tüm modelleri incelemek için www.olegcassini.com.tr




Hepinize "janımmm bu gelinliği istiyoroum" diye kapris yapacağınız
damat adayları diliyor ve yazımı sonlandırıyorum.

Takipte kalın!




4 yorum:

  1. cok guzel bir etkinlikmiş İstanbuldada yapsalar keske basta ben gitmek isterdim:)) damat adayını bir turlu bulamayan biricit:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah vallahi ben de bulamadım canım :) bi gelinlikçileri gezesim var :)

      Sil
  2. evet çok güzelmiş, keşke bende olaydım diyorum :) zaten nişan elbisem Oleg Cassini'ydi, ki kendilerinden pek memnun kaldım, gelinliğimde de onları tercih ederim diye düşünüyorum. 2015 koleksiyonuna bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet nişan elbiseni biliyorum canım gerçekten çok şıktı :) Düğünün merak ediyorum :)

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.