Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Mart 2015 Cuma

Farmona El ve Tırnak Kremi

Merhaba!
Konu el kremi olunca "eller eller eller" diyerek sesi ve güzelliği dışında ellerinin zarifliğiyle nam salmış olan
Emel Sayın'ı anmadan geçmek istemiyorum. :)
Kışı yavaş yavaş uğurluyoruz ancakk ellerimiz üzerinde bıraktığı kuruluk ve yıpranmışlığı
uğurlayabiliyor muyuz? Sizi bilmem ama ben el kremi sürmeyi alışkanlık haline getireli
yaklaşık olarak iki sene oluyor. Annem sağ olsun krem sürmeyi hiç sevmediğinden evimizde
minicik bir arko krem oldurdu, o da bir iki kullanım sonrasında kaybolur giderdi.
Ben de ki kozmetik merakı başladığından beridir hem anneme, hem de kendime
krem kullanmayı öğrettim. Cildim çok kuru, hatta aşırı kuru bu nedenle bir çok
krem kullandım. Şimdilerde ise severek kullandığım Farmona el kremini
tanıtmak istedim sizlere; 

Farmona El ve Tırnak Kremi
Farmona markasını Neşeli Buluşma etkinliğiden tanıdım.
İyi ki tanımışım çünkü bu el kremini ailece çok ama çok sevdik.
-Çabuk emiliyor. ♥
- Kokusu çok hafif, rahatsız edici değil.
- Kullanım sonrası elinizin yumuşacık olduğunu hissediyorsunuz.
- Tırnaklara da bakım vaad ediyor. Benim tırnaklarımda
pek bir değişim olmadığını söylemeliyim halen çok çabuk kırılıyor :(
-İçerisinde olan argan, shea, tatlı badem yağı elleri besliyor, yeniiliyor. 
Evet, bu vaadini yerine getiriyor. 
- Kullandığınız anda tüm el kremleri ellerinizi yumuşacık yapıyor, ama bu ürünün
özelliği; düzenli kullandığınızda besleyici ve yaşlandırmama etkisinin olması.
-İçerinsinde zararlı koruyucular, renklendirici olmaması, Hipoalerjenik olması
ürünün bir diğer tercih edilesi özellikleri.
- Ürün 100 ml
- Fiyatı 23,00 tl 

Farmona El ve Tırnak Kremi

Bizleri bu güzel ürünle tanıştırdığı için Farmona'ya teşekkür ediyorum.

Satın almak için Tık!


Takipte kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.