Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Mart 2015 Perşembe

Eyeliner Kapışması Var!

Merhaba!
Hafiften moraller bozuk, boğazlar şiş olsa da blogu boşlamayalım değil mi?
Dışarı çıkamıyorum, yerimden kalkamıyorum ama yazımı yazarım arkadaş!
Bu sıralar "Esrarengiz Bahçe" kitabını alamadığım için yastayım :(
Nasıl taktıysam evde kuduruyorum resmen. "Esrarengiz Bahçe de ne ola ki"
diye soranlara; büyüklere boyama kitabı, rengarenk kalemlerle boyama yapıyorsunuz.
1 milyon satmış bu boyama kitabı. Vay arkadaş!
Offf yazarken bile içim gidiyor, bir yerim şişcek valla :( 
(Şişcek dedim ya şişti zaten, bknz: boğazlar şiş, grip oldum. )
Neyse şikayet etmeyi bırakıp hemen konumuza geçelim.

revlon,essence eyeliner
Dün Revlon colorstay eyeliner yazısını yazmıştım, şurada okuyabilirsiniz 
Şimdi Maybelline, Revlon, Essence karşılaştırması yapalım.

revlon,essence eyeliner
Soldan sağa; 
Suya dayanıklı, simsiyah, çok zor çıkan, göz kapağına iz yapmayan,
likit bir ürün. Eksi yanı sürdükten sonra göz kapağında gerilme yapıyor ve çatlamalar oluşuyor.

Göz kapağımda iz yapıyor, verdiği siyahlık beni tatmin etmiyor artık.
Kuruduğu için uygulama öncesi sıcakta bekletmem gerekiyor,
Kendine ait uygulama fırçası var. 

Revlon colorstay 
İçlerinde sürümü en kolay olan eyeliner.
Kalıcılığı iyi, göz kapağımda iz yapmadı .
Zor çıktığı için göz kapağımı kazımasam daha iyi olacak ama :(
(yağlı göz kapaklarına sahibim ancak bu iz olayı kişiden kişiye değişiyor)
Siyahlığı beni tatmin etti. İki kat geçtiğimde çok çok iyi sonuç alıyorum.
Uygulama fırçası mevcut. Tasarımı da çok şık. 


Tüm bunlara istinaen kazananı açıklıyorum;
Revlon!


Takipte kalın!


4 yorum:

  1. Essence Liquid ink Eyeliner daha siyah görünüyor ama hiç dikkatimi çekmemişti Essence standında :) Bir deneyeyim Revlona göre fiyatı baya uygundur tahminimce

    YanıtlaSil
  2. Revlon disindakileri kullandim. Ayni fikirlere sahibiz. Kendimi oldurtmek istemem ama ben de bugun aldim Esrarengiz Bahce yi. Deli gibi mutluyum su an. Ne zamandir arayip bulamiyordum. İstersen alip gondereyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy canım çok teşekkür ederim :) Alacağım ben, olmadı netten sipariş vereceğim ♥

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.