Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Mart 2015 Pazartesi

Tüpçü Tüp Getir!

Hepinize merhabalar, kanalıma hoş geldiniz! Aaaa ne diyorum yahu :) 
You Tube'a bağladım işi, blogumu you tube ile aldattığımdan beri ben de  bir hüzün.
Birkaç kez yazmıştım her seferinde yazmak istemiyorum, ama blogun yerini hiç biri tutmuyor :)
Neleri yazsam, ne haberler versem size?
Hımmm bi düşüneyim!
Bu sıralar bin sene önce yayınlanmış, ama benim yeni keşfettiğim şarkılara taktım.
Bir şarkıyı kusana kadar dinleyenler kulübü olarak çok tatlıyız bence :)
Bakalım hangi şarkılara taktım;
(linklerin sırası karıştı :))
Bunlar bu sıralar sürekli dinlediklerim, bir de saçma sapan söz uydurup ezbelerme hastalığım
var, evlere şenlik. :) İngilizcesi "thanks'den" ibaret olunca insan kendini kandırıp yeni
sözler uyduruyor :) 

Evimiz ile ilgili birçok komik olaylar zinciri var onlardan bir anektod yazayım da
azıcık kafanız dağılsın. Bizim ev hapisane gibi, cami gibi.
Nasıl diye soruyorsunuz, vallahi onu dedeme sorun yapmış bu evleri saçma sapan,
ne kapısı belli ne bacası. Artık sinir katsayımı doldurup sinir harbi bile yaşayamıyorum.
Gülüyorum sadece, eee ne diyordum heh evimiz bahçeli, apartman kapısı içeride
kalıyor, üstüne üstlük zilde çalışmıyor bozuldu :( Hal böyle olunca ne kargo bulabiliyor,
ne misafir, ne sucu, ne tüpçü. Geçen gün üst katta tüp bitmiş bizde de su bitmiş.
Gelin aramış "tüp lazım, adres şu" diye adam direk suratına "size tüp falan yok" demiş.
Kapatmış telefonu, kız 3 gün küçük tüpte yemek yaptı :)
Biz de marketten su aldık. Teee Allah'ım olaya bakar mısınız adam bize gider yaptı resmen.
Hani parasıyla diyorum ama haklı bir yerde, kaç kez  kapıya gelip duyuramayıp gitmiş
kızmış artık o eve su ve tüp yok demiş.  Olaylara gel vatandaş :)

Şimdi yazdıklarımı okuyunca ne kadar miniminnak bir dünyam var diyorum :)
Her şeyi haddinden fazla abartıp yaşasam da annemle olan bu dünyayı seviyorum.
Birde annemin bombaları olunca tadından yenmiyor :)

Eeee sizde ne var ne yok!
Elbise ne renk ? #TheDress 

Sizlere keyifli haftalar diliyor, "kare" çocuk olan yeğenimle veda ediyorum :)
Bu ne ya, biri bana anlatsın :) 


4 yorum:

  1. ayyy yerim ya tipe bak masallahhhh :)

    YanıtlaSil
  2. Yazını okurken dedim ki "Ne güzel sorunlar bunlar." Allah hepimize böyle şirin dertler versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) daha büyükleri de var, ama yazmıyorum :))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.