Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Mart 2015 Cumartesi

Digital Diyet Bitti! İşte Geldim Buradayım

Merhaba sosyal medya ve blog ahalisi!  Nasılsınız? 
Ben biraz sıkıntılı günleri geride bırakmak, kafamı toplamak için yaklaşık olarak 5 gündür yoktum.
Yoktum derken buhar olup uçmadım tabii ki :) Annemle beraber uzak diyarlara göçtük geldik.
Anladık ki bize evimizden başka her yer cehennem. Dünyanın en güzel yeri evimmiş meğerse.
 Siz pek bir meraklarda kalmışsınız, onlarca e-posta, bildirim gelmiş.
Hepsine tek tek dönmeye çalışıyorum, lütfen biraz anlayış :)
Tam 5 gündür digital dünyadan uzakta kaldım. Belki sizler için çok kısa bir zaman,
ama benim gibi blog yazan, sosyal medya delileri için çok büyük bir rakam "5".
Yani şöyle de diyebiliriz "5 gün = 1 yıl" blogcular için :) Interstellar filmi gibi :))
Peki ne oldu da sen bu kadar doldun diye soracak olursanız ki soracağınızı tahmin ediyorum,
vallahi çokda önemli şeyler değil aslında, hayatla alakalı çözemediğim, yerimi kabullenemediğim,
potansiyelimi değerlendiremediğim, her şeyi çok büyüttüğüm şeyler, kısacası beyinimi yediğim 
zaman kaçmak bana çokkk iyi geldi :)  
Arayıp da ulaşamayan çok akıllı kuzenciğim ise  "kocaya mı kaçtın" diye
mesaj atması akıllara zarar bir tahmin olmuş. Bizim aile neyin kafasını yaşıyor :)
Telaşa düşerek beni annemin telinden arayıp bulan Ece'ye ise sevgilerimi iletiyorum.
Canım o beniimmm ♥♥♥ 
Gitmenin en güzel yanı dönmek olmalı. O merak ve telaş hali :)
Acaba ne olmuş diye bir hışım telefonu açmak ve bildirimleri görmek.
Sevdim ben bu "digital diyeti" ara sıra yapacağım.
Digital diyeti biraz açmak gerekirse; internet ve telefonu hayatınızdan çıkarmak olarak
tarif edebiliriz. Televizyon ise serbest :) Aslında daha kapsamlı bir diyet olabilir ama maalesef şartlar bunu gerektirdi, gönül ister dağda bir evmiz olsun elektirik falan olmasın soba başında nostalji yapalım, hayaller soba başında kestane, hayatlar ufo başında yoğurt ekmek :) 
Kader, gelecek güzel günlere diyerek Pollayanna tavrımızı sürdürüyoruz.
Güzel gelişmeler de olmuş ben yokken,
blogum ve kanalım ile ilgili çok güzel teklifler almışım, umarım hepsi gerçekleşir.
İhtiyacım var güzel şeyler duymaya haberiniz ola :)


digital diyet
İletişimimiz sadece böyle bir telefon üzerinden sağlandı 5 gündür :)


-------•-•-•--------

Geldiğim zaman canımı sıkan minicik bir olay daha oldu.
Neden insanlar karşılıklı konuşmayıp da saçma sapan bahaneler üretip kaçıyor.
Dertleri neyse yüzüme söyleseler daha şık olmaz mı?
Zaten yokum kendimle zor uğraşıyorum, çocuk gibi saçma sapan bir olayın saçma
bahanesini duyduğum zaman iyice kızdım. Sadece yakışmadığını, hoş olmadığını söyleyip
bir daha asla açmamak üzere konuyu kapatıyorum. Tavır çok yanlış.
Lütfen biraz egolarınıza sahip çıkın erkekler
hoppp dedik yani! Allah'ım nasıl bir özgüvenim var benim, 1000 erkeğe bedelim :)
Ayıp edilen bişi varsa yazmaktan, söylemekten çekinmem böyle biline.

Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyor bu yarışmadan 0 puanla
ayrılanlara teselli ikramiyesi yok diyerek kafalarını dağlara taşlara vurmalarını tavsiye ediyorum :)
Ya da nasıl isterlerse öyle yapsınlar, kendileri bilir!

Yorumlarınızı bekliyorum!
Takipte kalın!




6 yorum:

  1. Bidaha diyete girerken haber ver yavrucuğum, zira panik oldum, hem sensiz de çok sıkıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk senin haberin olacak zaten canım benim ♥

      Sil
  2. Merhaba, sizi takibe aldım, ben de beklerim. Güzel bir çekilişim de var ayrıca :)katılırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. Takibe aldım canım, bana da beklerim :) http://makyajdefterimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. dijital diyet iyiymis, bizde internet bozuldugunda kafayi yemistim iki hafta resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla insan kafasını dinliyor canım, bana çok iyi geldi :))

      Sil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.