Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Mart 2015 Perşembe

"Revlon Strawberry Shortcake Lip Butter" İnceleme

Merhaba!
Gün geçmiyor ki hayatımda yeni bir olay olmasın! Geçen gün 3 defa okuduğum 
Küçük Prens kitabını hatim etmekle meşguldüm. İtiraf etmem gerekirse 
ilkokul türkçe kitabında fil yutmuş boğa yılanını görmüş hatta kısa bir bölümünü okumuş 
hiçbir şey anlamamıştım. Şu yaşıma geldim biraz utanmakla beraber kitabı ilk defa okuduğumu
yazmaktan çekiniyorum. Hayat işte, nedense okumamışım. Geç olsun, güç olmasın!
Velhasılıkelam başucu kitabım oldu Küçük Prens :)
Yazacağım başlığa bakın girişe bakın :) Tamam tamam hemen konuya giriyorum.
Geçen hafta hediye gelen Watsons paketini şuradan okuyabilirsiniz.
Revlon artık Watsons'da satışta, markanın en merak ettiğim ürünü ise rujları ve eyelinerıydı.
Paketin içinden bana Strawberry Shortcake isimli lip butter çıktı.


Lip Butter; nemlendirme özelliği yüksek renkli ruj demiş Nesneslis ,aynen katılıyorum ona.
Oldukça yoğun yapılı bir ürün, pigmentasyon için aynı şeyi söyleyemeceğim.
Zaten asıl amaç nemli bir görüntü oluşturmak.

İlkbahar ve yaz aylarında tercih edebileceğim çok şeker bir pembe.
Dudakta parlak bir görüntü oluşturuyor ve lip butter olmanın hakkını veriyor, nemlendirmesi
çok iyi. Ancak dudağınız çatlak, patlak ise kusurları belli ediyor.
O nedenle dudak peelingi yapıp öyle kullanmanızı tavsiye ediyorum.
Kahve telvesiyle peeling yapabilirsiniz, dudaklarınız yumuşacık olur.
Daha sonra rujunuzu uygulayın güzel ve sağlıklı dudaklara kavuşun.
Sonra bir bakmışsınız hayatınızın aşkını bulmuşsunuz, çocuğu öpmelere doyamamışsınız :)
Sonra da bana gelin teşekkür edin heeee :)

revlon lip butter




Hafif renklerde rujum olsun, dudaklarımı kurutmasın, kalıcılığıda orta seviyede
olsun, aman Revlon olsun 3 kuruş fazla olsun diyorsanız; buyrun size
Strawberry Shortcake lip butter.
Watsons'larda bulabilirsiniz, Revlon standları yavaş yavaş tüm şubelerde yerini alıyor.


Takipte kalın!
instagram/aycanhayatadair
twitter/aycanahayatadair
Youtube/Aycan Hayata Dair
Facebook/Hayata dair



4 yorum:

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.