Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Mart 2015 Cumartesi

8 Mart Alışverişi

Merhaba!
Memleketin her türlü manyağının çilesini çeken kadınlar olarak indirimlerden daha fazla şeyi
bekliyoruz. Zaten kutlanacak pek bir durumu da yok şuraya bakıp neden 8 Mart kadınlar günü 
kutluyoruz diye kendimize genel kültür babında bir şeyler katabiliriz.
8 Mart ile ilgili söyleyeceğim bir şey de; şu ünlüler kendilerini çeşit çeşit boyayıp fotoğraf çektiriyor ya artık çok samimiyetsiz geliyor. Bu konu hakkında söyleyeceklerim bu kadar, tabii ki sistem her zaman olduğu gibi bugünü de öyle güzel kullanıyor ki alışveriş yapmadan duramıyoruz.
Ben de bir güzel alışverişimi yaptım ve sizlerle paylaşmak üzere bu postu yazıyorum.



Hafif sıyrıklarla atlattığım bir indirim zamanı oldu.

Golden Rose velvet matte ruju ne zamandır istiyordum. No: 23 
İndirimsiz fiyatı 14.90 tl. İndirimli ise 10 tl'ye geldi.

Flormar Terracotta mat farın ise her indirimde peşinden koşup her seferinde hayal kırıklığı 
yaşadığım bir üründü. Sonunda pes edip indirimsiz olarak aldım.
Fiyatı 24.90 tl.

Wet'N Wild farlarda indirim vardı tekli farlar 3.90 tl'ydi.
Neden aldım bilmiyorum, sayısını bilmediğim kadar çok farım var aslında.
Olsun bulunsun sizlere de hediye edebilirim :)


Benim indirim alışverişim böyle kısa ve öz oldu.
Sizler neler aldınız, beni meraklarda bırakmayın!
Yorumlarınızı bekliyorum!


4 yorum:

  1. golden rose da indirim var mıydııı ben niye görmedim ya=(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa'da olan bir kozmetik mağazasından aldım canım :)

      Sil
  2. Güle güle kullan! Benimde siyah bir fara ihtiyacim var, maalesef wetnwild yakinlarimda satilmiyor, bu farlar cok güzel diye okuyorum bloglarda :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan pek güzeller

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.