Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Mart 2015 Pazartesi

Clinique 3 Adımlı Cilt Bakım Seti | Yorumlarım

Merhaba!
Mendebur pazartesiden selamlar, sevgiler.
Yeterince kullandığımı düşündüğüm Clinique üçlü bakım setini yazmak farz oldu.

Clinique 3 Adımlı Cilt Bakım Seti

Cildim kuru karma o nedenle ben cilt tipi 2'ye uygunum.
75 tl değerinde olan seti Clinique sitesinden aldım.
Büyük beklentiler içine girdim kullanmaya başlamadan önce ancak
pek de memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim.
Set; yüz yıkama jeli, tonik ve nemlendiriciden oluşuyor.

Yüz yıkama jeli; makyajımı misel su ile sildikten sonra yüz yıkama jeli ile
yıkıyorum. Makyaj yaptığım zamanlarda kullanıyorum genellikle bu ürünü.
Eğer makyaj yapmadıysam sadece misel su ile silip nemlendiriyorum cildimi.
Yani genel olarak sevdim ama yüzümde hafif de olsa bir gerginlik hissettim.
Zor arındıyorum, sanki cildimde jelin kayganlığını suyla temizleyemiyormuşum gibi
geliyor.  Ürün 50 ml. Ben koku alamadım, Kullanan varsa yorum yazsın:)


Tonik; aman Allah'ım bu nasıl bir tonik, iki veya üç kez kullandım cildim alev aldı resmen.
Sivilcelendi. Kullanamadım, kuzenime verdim o da aynı şekilde kullanamadı.
Kokusu ilaç gibi, çok kötü. 100 ml.


Nemlendirici; cildimin pul pul dökülmesini ve o kötü kuru görüntüyü düzeltti.
Hatta mevsim değişikliğinden yağlanmaya başlayan cildim için bi tık fazla
gelmeye başladı . Kışın vazgeçilmezi oldu. Ürün 30 ml. Kokusu yok.


Yukarıda da okuduğunuz gibi bu setten  en sevdiğim ürün
nemlendirici krem oldu. Yıkama jeli ile de geçinip gidiyoruz ama tüm setten
memnun kalmadığım için bu parayı hak etmiyor bence.
Tekrar alacağım tek ürün nemlendirici krem.

Benim görüşlerim bu şekildeydi, kullanan varsa yorumlarını almayı çok isterim.


Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair


5 yorum:

  1. toniği ben de kullanmıştım. aynı bölgeye sadece bir kere sürmek gerekiyormuş. pek sevemedim bende.. Blogunuzu takibe aldım. Ben de bekerim. sevgiler:)
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ister 1 kere süreyim ister 2 kere yanıyor suratım cayır cayır :(

      Sil
  2. Aynı seti bende kullanıyorum ve yorumlarına aynen katılıyorum o tonik için söylenecek hiç bir şey bulamıyorum bir kere kullandım ve bıraktım. Nemlendirici kış aylarında benimde vazgeçilmezim oldu ama yaz için ağır geleceğini düşünüyorum daha hafif bir ürün arayışındayım şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. Ben bu seti uzunca seneler kullandım. fakat 30'lu yaşlarla birlikte farklı ürünlere geçtim :)

    Bloğunuzu takibe aldım, bende beklerim :)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Toniğin içinde alkol var. Ondan cildin irite olmuş :(

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.