Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Mart 2015 Pazartesi

Cosmo&Care 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Etkinliği

Merhaba!
Instagram paylaşımlarını yapıp hevesinizi kursağınızda bırakacağımı mı sandınız?
 Çok eğlendiğimiz, bilgendiğimiz, bilgilendirdiğimiz bir etkinlik yazısı ile daha birlikteyiz 
sayın takipçi, okuyucu, yolu tesadüfen bu blogdan geçen yolcu. 
Geçen hafta bildiğiniz üzere 8 Mart dünya kadınlar gününü kutladık.
Cosmo&Care bizleri unutmamış ve kadınlar gününde bloggerlar ile bir kahvaltı etkinliği
düzenlemiş. "Davete icabet gerekir" dedik yola çıktık. 
Saat 10:00'da gerçekleşecek olan kahvaltı için 07:00'da uyanmak zor gelse de kalktım,
makyajımı yaptım, giyindim, süslendim 3 vesait değiştirerek etkinliğin olduğu mekana geldim.
"Geldim" dediysem aslında "geldik" demek daha doğru bir tabir olur, çünkü kızlarla buluşup hep beraber 
toplu bir giriş yaptık mekana  :) Kalhavltı salonu harika görünüyordu, her şey bizim için özenle hazırlanmış.

Yalan yok vallahi kahvaltımız çok güzeldi :)

Bir yandan kahvaltımzı ederken, diğer yandan Cosmo&Care kurucusu Metin bey, organisazyonu
gerçekleştiren Simge hanım bizlerle karşılıklı  fikir alışverişinde bulundular.
Şöyle ki; Cosmo&Care mağazasında hangi markaları görmek isteriz, ne gibi 
ürünler revaçta vb.. bir çok konu konuşuldu. Bizler de sizlerin bize sorduğu soruları,
istek ve görüşlerinizi Metin bey ile paylaştık. Hem bizler için verimli, hem de firma
için güzel bir söyleşi gerçekleşti. 


Bloggerlar bir araya gelirse ne yapar?
Tabii ki selfie çekilir.
Pınar ve selfie çubuğu adlı bir fotoğraf albümü çıkarmak istiyorum :)


Elite dergiside bizimle birlikteydi, fotoğraflar için teşekkür ederim, güzel kareler.
Hangisi seçsem diye düşünüp durdum sonunda kolaj yaptım :)


Etkinlikten kareler ile yazımıza devam ediyoruz :)


Bursa'lı bloggerlara verdiği değerden ötürü Como&Care çalışanlarına, Metin beye, Simge hanıma,
organizasyonda emeği geçen herkese çok teşekkür ederiz. 
Güzel bir Dünya Kadınlar Günü kutladık. Günün sonunda kırmızı karanfillerimiz ve hediyelerimiz
ile kahve içmek üzere yola koyulduk :)



 Kırmızı karanfillere bayıldık, yol boyunca herkes fotoğraf çekme yarışındaydı.
En güzel hediyemiz çiçeklerimiz oldu.
Boşuna dememişler kadınlar çiçektir :) Yüzümde ki sırıtık ifadeden ne kadar mutlu olduğum bellidir diye umuyorum, ayrıca yazmama gerek yok değil mi? Bizleri boş göndermeyen Cosmo&Care'a
hediyeleri için teşekkür ederim.


Katılan blogger arkadaşlarım, sol baştan;
Makyajın Kimyası
Gul-Sev- Sar
Mavi Pembe Huydur Bende
Ben
Bir Mutluluk Atölyesi
Büşra Kızgın
Mavi Lavanta
İsim Yoktu Blog
Masum İnciler
Hayatın İçinden


Bir yazının daha sonuna geldik sevgili okuyucu, gönül ister sayfalarca yazayım ama maalesef
pilim bitmek üzere. Pazartesi gününüze renk kattığımı düşünüyorum, sizde bi zahmet yorum yazın taaaam mı? :)))


Takipte kalıyorsunuz beni delirtmiyorsunuz!
instagram/aycanhayatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/Aycan Hayata Dair 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.