Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Mart 2015 Cuma

İzledim | Kocan Kadar Konuş

Merhaba!
Ö-lü-yo-rum! Abartmıyorum arkadaşlar cidden ölüyorum!
Bahar alerjisinden gözüm açılmıyor, nasıl bir şey bu, dışarıda anca iki saat kaldım 
akşama eve geldim resmen bit-tim. Gözlerim şiş ve sürekli yaşlar akıyor, salya sümük, hapşırık,
 alev topları atılıyormuşcasına yanan bir surat. Allah'ım baharı es geçip direkt yaza geçebilme
gibi bir ihtimalimiz var mı? Bir insanın en sevdiği mevsim İlkbahar olup, nasıl bu kadar zor geçer
bu mevsim. Aşk- nefret ilişkisi resmen. Bir şeyimde normal olsa yeminle dişimi kırıcam.
(Ayyy bu sıralar dişde demeyin n'olur. Sonra yazacağım bu diş olayını, yıldım)
Evet... ne diyordum; kocan kadar konuş filmine gittim.
(Sonunda evden çıkıp, gidebildim.)

Kocan Kadar Konuş

Annemle beraber gittiğimiz filmi çok çok çok gülerek izledik.
Kafa dağıtmak istiyorsanız hemen gidin, gerçekten çok komik.
Aslında ben filmden çok annemin hareketlerine gülüyorum.
Kadın safi problem. Daha avm kapısından içeri girer girmez "tuvalet nerede" diye söylenmeye
başladı. Alışkınım bu hallere naparsın annemdir, çekerim :) Başım üzerinde yeri var.
Gittik biletleri aldık. Dedim ki "koy çantana elimde telefon var, çekim yapıyorum"
(Evet, vlog çektim :)
"5 dk. sonra bileti versene bişiye bakıcam" dedim. 20 dk. çantasında bilet aradık :)
Hiç önemli değil, annemdir sonuçta. 
Filmin saati geldi, salona girdik, film başladı, Annem yine kıpır kıpır.
- N'oldu anne?
- offff çok yakın, filmi göremiyorum, ben televizyona alışkınım, rahat izleyemiyorum!
Atın beni denizlere, yalan dünya size kalsın şarkını Kayahan bana yazmış.
- Neyi göremiyorsun anne? Karşında işte, izle.
Kızmış bir tavırla  - tamam. 
Allah'tan filmi beğendi, hatta kızın terk ediliş sahnesinde gözlerini sildiğini gördüm.
Kıyamam, aklına ben geldim galiba, aşkımdan yerleri tırmaladığım zamanlar
az kahrımı çekmedi annem :) Ahhh ahhh gençlik :)
Evet arkadaşlar siz film bitti olay bitti zannediyorsunuz ama biz bir posta daha
tuvalet seromonisi yaşayıp eve doğru yola çıktık. Kadın gezmeye iyi alıştı,
- hadi yarın yine sinemaya gidelim. Demez mi? Der!
Ben pert oldum alerjiden, kadın yarın yine gidelim diyor. 
Bak ya... ben filmi yazacaktım neler yazmışım.

Film çok komikti, romantik komedi sevmem Eternal sunshine of the spotless mind ve Amelie
dışında bugüne kadar kalbimden vuran aşk, meşk filmi izlemedim.
KKK benim için asla vakit kaybı değildi, bir film için bunu söylemek cidden çok önemli.
Kısaca gidin, izleyin. Sadece Murat Yıldırım için bile gidilir. Adam yeni platanoğim.
Murattttttttttttttttttttttttt! :)

Bugünün kısacık vlogu için buyrun!




Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair




8 yorum:

  1. Merak ettim simdi filmi :D burdada sinemalardaysa bakacagim mutlaka ;D

    YanıtlaSil
  2. Ezgi molaya bayılıyorum filmde güzele benziyor tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. bu filem ben de bayılmıştım :) youtube kanalın varmış negüzel hemen abone olalım :))

    YanıtlaSil
  4. "üstüne de siyahlardan koydum" (babasının pişirdiği börek için) dediği sahnede çok gülmüştüm, ezgi mola epey doğaçlamış sanırım.
    Büyükler yaş aldıkça çocuklaşıyor biraz da ama anne işte :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.