Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Mart 2015 Salı

İlk 10 || Kitap Mimi #14

Merhaba!
"Yeni bir mim ve ben" başlıklı yazıma hoş geldiniz!
Kitap okumanın nasıl bir duygu olduğunu yazmayacağım.
Ben de hiç hayal gücü yok diyenlerin bile hangi serüvenlere gittiklerini,
cümle kurmada ve ifadede insanın dilinin nasıl güçlendiğini, algıların değiştiğini,
ruhsal dinginliği yazmayacağım tabii ki. Bunlar fasa fisoysa size kitap okumanın
en havalı şeklini yazayım; yazın 55° sıcakta deniz kenarında yağdan vıcık vıcık olmuş
vücudunuzla, gözünüzde çakma RayBan'le, seksi bikininizle, elinizde ki kitabınızla o kadar
havalı olursunuz ki, sırf bunun için kitap okuyanlar var bilesiniz. :)




Evettt... Bu konuya da açıklık getirdiğimize göre Buralı Olmayanlar Lokili'nin 
mim davetine geçebilirim. Sevdiğimiz kitap ve yazarlardan bir liste isteniyor bu mimde.
İlk 10 zor ama yazmaya çalışayım :)

1-Antoine de Saint Exupery - Küçük Prens
2- George R.R Martin - Game of Thrones
3- Reşat Nuri Güntekin - Çalıkuşu
4- Aziz Nesin - Tüm kitapları
5- Dan Brown - Melekler ve Şeytanlar
6-Paulo Coelho - Veronika Ölmek İstiyor
7- Gülse Birsel - Velev ki Ciddiyim 

Bunlar okuduklarım bir de çok okumak istediklerim var;

8- Selahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna
9- Ahmet Ümit tüm kitapları
10 numara da sizden tavsiye alayım :)

Ben kimleri mimliyorum?

Masum İnciler (Kendisi tam bir kitap kurdudur)
Ece İnce 
Modaliza
Büsra Kızgın
Hayatın İçinden
Mavi Pembe Huydur Ben de





3 yorum:

  1. Tanpınar'dan Huzur ya da Peyami Safa'dan Yalnızız romanlarını tavsiye ederim. Yabancı yazarlardan ise G.Marquez Yüzyıllık Yalnızlık güzeldir gerçekten. Hangi tür kitapları sevdiğini bilmiyorum ama kendi sevdiğim kitapları yazdım :)

    YanıtlaSil
  2. Amin Maalouf'un "Beatrice'den Sonra Birinci Yüzyıl" kitabı kesinlikle 10 numara bir kitap :))

    YanıtlaSil
  3. Havalı olmak için okumak okumayı nasıl küçümsemektir oyle yazık vallahı:) senin hayal gucune kurban diyerek biraz krolassam mı :D iyileşir iyileşmez hemen katılacagım :*

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.