Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Mart 2015 Pazartesi

CupCake Dekupajlı Tepsi Çalışması

Merhaba!
Sevilmeyen, nefret edilen pazartesiden selamlar, sevgiler!
Malum havalar bir soğuk bir sıcak herkes grip olmuş yatıyor, aman diyim çok dikkatli olun!
Bu uyarımdan sonra hemen çalışmama geçeyim :)

CupCake Dekupajlı Tepsi
Paylaşmayı unuttuğum bir çalışma daha ile karşınızdayım.
Oldukça büyük bir tepsiydi boyaması çok zor oldu, ama azim ettim ve başardım.

İlk olarak zımpara yaptım ahşabı boyaya hazırladım.
İki renk çalıştığım için renk ayrım yerlerinde kağıt bant kullandım.
Cupcake desenlerini her zaman yaptığım gibi boyutlarını photoshop programında
boyutlarını ayarladıktan sonra yazıcıdan çıktı aldım. (dekupaj yapacaksınız toner ile
baskı yapan bir yazıcıdan çıktı almalısınız) Dekupaj tutkalı ile kestiğim cupcake
desenlerini yapıştırdım. Şuradan nasıl yapıldığını izleyebilirsiniz.


CupCake Dekupajlı Tepsi
Kenarlarına ise stencil kalıbı ise yuvarlak desenler yaptım.
Son olarak vernik attım ve işlem bitti :)

Nasıl olmuş beğendiniz mi?
Youtube ve instagram kanalımdan çekilişle hediye edebilirim bu tepsiyi,
ne dersiniz, yapalım mı çekiliş?

Takipte kalın!

13 yorum:

  1. zaten instagramda görüp kıskandım ^.^ Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Bu resimleri çok severim, bir pano çalışmamda kullanmıştım hatta. Ellerine sağlık. Benim yazıcım mürekkep püskürtmeli fotoğraf yazıcısı ve ben fotokopi kullanmayı sevmediğimden yıllardır direkt çıktı kullanıyorum. Herhangi bir dağılma problemi vs. yaşamadım hiç. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bir kere denemiştim mürekkepli yazıcıdan çıktı alıp dekupaj yapmayı olmadı, berbat oldu çalışmam.
      Nasıl yaptınız? Teşekkür ederim ♥

      Sil
  3. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaha sizi bir yazımda mimledim! :) Banada beklerim www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş bayıldımmm :)) Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Ayy bayildimmm çok güzel olmuş 💕

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.