Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Mart 2015 Çarşamba

"Maybelline the Falsies Volum Express Mascara" İnceleme

Merhaba!
Kozmetiğe merakım malum, bu sıralar biraz uzaklaşmış olsam da yakından takipteyim.
Hangi marka gelmiş, neler çıkmış benden kaçmaz.
Yaaaa... insanın morali bozukken bişiler yazması çok zormuş :( 
Her şey üst üste gelirde içinden çıkamaz bir hal alırsın ya, bu hafta benim için öyleydi.
Umarım her şey yoluna girer!
Konudan uzaklaşmadan hemen ana konumuza gelelim, bir hatunun olmazsa olmazı; "rimeller" 
bazen sürmeyi bile unutuyorum ama onlardan vazgeçemiyorum.

Çok severek kullandığım ancak bir yönüyle kendinden nefret ettiğim bir ürün 
incelemesi yapacağız :)

Maybelline the Falsies Volum Express Mascara

O kadar severek kullandım ki bu ürünü, kirpiklere dolgunluk veriyor, uzatıyor.
Adeta takma kirpik etkisi :)


Maybelline the Falsies Volum Express Mascara
- Kıl fırçaya sahip
- Dolgunluk ve hacim on numara.
- Bir süre sonra dökülme yapıyor :(
- Kolay temizleniyor.
- Ağırlık yapmıyor.
- En kötü hatta alınmaması için nedeni ise; çabucak kuruması.
-Alalı bir ay bile olmadan kurudu, tamam belki deli paralar vermiyoruz, ama 
bu kadar çabuk kuruması kötü hatta berbat. 

Kuruduğu zaman ilk işim; rimeli sıcak su dolu bir bardağın içine koyup beklemek oldu.
Baktım tam olarak kuruluk gitmedi içine 1 damla kadar badem yağı damlattım, az da olsa
ömrü uzadı ve kullanmaya devam ettim. Aldığım tarih üzerinden  yaklaşık 1 yıl geçmesine
rağmen yok canıyla bile kokusu bozulmadı ve kirpiklerimi uzattı.


Evet!!! Benim deneyimlerim bu şekildeydi, sizler bu rimeli kullandınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum!

Bir de tartışma başlatmak istiyorum!
Rimel mi, maskara mı?
Haydi pammık eller klavyeye :)

Hepinize çok güzel haftalar diliyor, gerçekleştirmeyi düşündüğüm seyahatim için bana
şans dilemenizi istiyorum, 

Takipte kalın! 

1 yorum:

  1. ben de maybelline one by one olanını kullanıyorum. malesef onda da dökülme problemi var...

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.