Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Mart 2015 Çarşamba

Revlon ColorStay Eyeliner İnceleme

Merhaba!
Revlon Revlon dedik, alın size Revon!
Ulan hayatım olmuş teflon napim ben Revlon'u :)
Ayyy... bu espri gerçekten çok kötü oldu, özür diliyorum!
Hiç lafı uzatmadan esas konumuza dönelim o zaman.

Revlon ColorStay Eyeliner
Revlon ürünlerini ne kadar merak ettiğimiz ve lip butter'ını çok severek kullandığımı şu
yazımda yazmıştım. Bugünün konusu ise Colorstay eyeliner.


Revlon ColorStay Eyeliner
Jel eyeliner'lar gibi kavanoz ve kendi fırçası var.
Yumuşak bir dokuya sahip.


Revlon ColorStay Eyeliner
Bugüne kadar Maybelline, Essence'in jel eyelinerlarını kullandım ve söylemeliyim ki
içlerinde en başarılısı Revlon! Neden mi?
Rengi siyah ve göze sürdüğünüzde o istediğiniz siyahlığı size veriyor,
tabii ki likit eyelinerlar gibi bir sonuç beklemeyin ama yumuşak dokusuna
rağmen oldukça başarılı. Kalıcığına gelirsek; Maybelline bir süre sonra göz kapağımda
belli belirsiz siyah bir gölge yapıyordu ancak bu üründe böyle bir problem yaşamadım.
Hemen sabitleniyor. Eksi yanı ise  çıkmıyor, siliyorum, siliyorum zor çıkarıyorum
o nedenle biraz sinir bozucu.  İçinde kendi fırçası olması artı bir özellik, her ne kadar
ben fırçasını kullanmasamda fırçaya da para vermek istemeyenler için güzel düşünülmüş.
Tasarımı da çok şık :)
Fiyatı hakkında bir bilgim yok, Bursa'ya daha gelmedi
Revlon standı :(  Merakla bekliyorum! 

Revlon ColorStay Eyeliner
Gözde duruşu bu şekilde.

Genel olarak sevdiğim ve bu sıralar elimin gittiği bir ürün oldu. 
Revlon ürünlerini Watsons'larda bulabilirsiniz.

Yarın ya da bir gün eyeliner karşılaştırması yapacağım o nedenle
takipte kalın!

5 yorum:

  1. Gerçekten simsiyah bir eyelinermış teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  2. fiyatı uygunsa favorim olabilir :) bende maybelline kullannıyorum simsiyah bulaşma yok akma yok 12 saat dayanıklılık garanti edebilrim :)
    takibe aldım bende beklerim
    http://pembepofudukkoltuk.blogspot.com.tr/
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatını bilmiyorum tatlım :( Maybelline'nin siyahlığından memnun değilim artık :(

      Sil
  3. çok güzel görünüyo, bende bloguma beklerim seni takibe aldım

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.