Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Ocak 2016 Pazartesi

Dresslily Alışveriş Sitesi

Merhaba!
Bugün sizlere bir alışveriş sitesinden bahsetmek istiyorum, dresslily.com
Geçen günlerde elbise aramaktan canım çıkmıştı, gezdim gezdim ama bir türlü istediğim modelde ve kendime yakışan bir elbise bulamadım. Hepimizin vücut tipi farklı, benim vücut armut tipi.
O nedenle etek ve elbise giymeyi pek sevmiyorum, hangi eteği veya elbiseyi denesem koca totom çıkıyor ve kendimi elbiselerin içinde berbat hissediyorum. İnternette gezinirken dresslily.com 'a
denk geldim ve envai çeşit elbiselerin olduğunu gördüm. Vintage, bohem, günlük elbiselere bayıldım.
İnternetten alışveriş yapmanın en büyük eksisi bedenimize nasıl olacak, gibi sorular.
Eğer kendinizi iyi tanıyorsanız en iyi ölçüyü cuk diye oturtuyorsunuz :) 
Ben de çok bilmem ama arkadaşlarım her aldıkları kıyafeti tam ölçülerine göre alıyorlar.
Kıskanmıyor değilim hani :)

Bu elbiseyi çok beğendim, üst tek renk tutulmuş alt ise desenli , tam bana göre.
Yazlık efil efil, ohh miis :)


Oversize kazakları ve hırkları çok seviyorum.
Sizce de çok "cool" durmuyor mu?

İç geçirdiğim bir elbise daha.
Nerede bende bu fizik ahh ahhh...
Çok şık değil mi ya, bir an kinlendim hatuna :)

Ofis şıklığına şıklık katacak bir model daha.
Elegan duran şeyleri pek bir severim. 

Bohem hayattan bir parça daha...
Takılarla zenginleştirilmiş.

Tam benim tarzım.

Sizler dresslily.com 'a giderek daha fazla elbiseye göz atabilir, çeşit çeşit elbise modellerine bakabilirsiniz. Üstelik her yere ücretsiz kargo ve şu an birçok üründe indirim var.Siteye üye olduğunuzda %10 indirim de kazanıyorsunuz. Eğer benim beğendiğim kıyafetleri incelemek fiyatlarını öğrenmek istiyorsanız fotoğrafların üzerine tıklayabilirsiniz. Üstelik sadece kıyafet ve ya elbise değil saat, yüzük, çanta, kolye, ayakkabı gibi çeşitli ürünlere de göz gezdirebilirsiniz.  Kendimden biliyorum alışveriş merkezlerinde gezmek ve ayaklarına kara sular inmesini sevmeyenler için internetten alışveriş harika :) Tık tık oturduğun yerden beğendiğin şeyi alabiliyorsun. Şahsen online alışverişi şöyle seviyorum; siteye bir giriyorum ona bakarken, buna bakarken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Yurt dışından alışveriş yapmıştım ama bu siteden alışveriş yapmadım. Şimdiden gözüme kestirdiğim kıyafetler var.  Sizler hangi elbiseyi beğendiniz?
Yorumlarınızı bekliyorum.

Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.