Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Ocak 2016 Salı

Real Techniques Makyaj Süngeri İnceleme || Nasıl Temizliyorum?

Merhaba!
Yeni yılda neler yaptınız gezentiler? Ben kaç gece kulübü, kaç bar gezdim hatırlamıyorum.
Off off halen başım ağrıyor, ne kadar içmişim , "çay" :)
Ne sandınız gezentilerrrr her yıl olduğu gibi bu yılda evimdeydim.
Eeee adam mı var bizi gezdirsin, arkadaş da yok dışarı çıkalım!
Zaten tövbeliyim ki, bir sene hazannallah dışarı çıktım ondan sonra tövbeeeee ettim!
Nedenlerini sonra yazarım, şimdi zaman Real Technique makyaj süngeri inceleme zamanı.

Real Techique Makyaj Süngeri
Uzun zamandır yazmak istediğim hatta fotoğrafları bile yazın çektiği bir süngerdir kendisi.
Kısmet bugüneymiş.
Çok merak ederek aldım şimdi iyi ki aldım diyorum.
Cildim ara ara çok kuruyor, o nedenle ne kadar nemlendirirsem nemlendireyim fondöteni
fırça ile uyguladığımda o "pul pul" görüntüyü engelleyemiyorum.

Real Techique Makyaj Süngeri
Ancak bu yımırta görünümlü sünger ile çok iyi anlaştım.
Kullanmadan önce 10 ya da 5 dk. suda duruyor ve sünger şişiyor.
Fazla suyunu iyice sıkıyor ve peçete üzerine koyuyorum iyice suyu alınıyor.
Pıt pıt hareketlerle fondöteni uyguluyorum. Nemli olduğu için o pul pul görüntü olmuyor ve
fondöteni cilde çok iyi yediriyor. Doğal bir görünüm oluyor o nedenle çok seviyorum.
Bazen (çoğu) zamanlar zor geliyor kullanmak ya da unutuyorum suya koymayı o nedenle
sinir oluyorum kendime.
Eksi yanı ise; ilk kullanımdan itibaren fondöten lekesi olması.
Sürekli yıkama ihtiyacı duyuyorum, sanki pis bişiyi yüzüme sürüyormuş gibi hissediyorum.
Kirli görüntüsünü hiç sevmiyorum, eee her zaman da yıkayamıyorum.
Onun dışında doğal bir görünüm ve pullanma olmadan fondöten uygulamk istiyorsanız şans
verebilirsiniz .

Real Techique Makyaj Süngeri
Yıkamak istediğimde ise zeytinyağına batırıyorum ve  bulaşık detarjanı sıktığım bir kase içine
atıyorum.

Real Techique Makyaj Süngeri İnceleme
3-4 saat bırakıyorum suyun içinde, daha sonra ılık suyla iyice duruluyorum.

Real Techique Makyaj Süngeri İnceleme
.... ve sonuç bu oluyor. Bu yıkama şeklini instagram'da bir hesapta görmüştüm.Oldukça etkili
bir yöntem tavsiye ederim. 

Benim görüşlerim bu şekilde, bir çok marka makyaj süngeri çıkarmaya başladı.
Bu furya da gelip geçici tabii ama bana göre Real Techniques özellikle indirimde
tercih edilebilir bir marka. Sizler ne düşünüyorsunuz, yorumlarınızı bekliyorum :)


Takipte kalın!



5 yorum:

  1. Bu yöntemi bilmiyoruduuuum o.O Ne yaparsam yapayım leke kalıyor benimkinde de, denemeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene bakalım ben çok sevdim hep böyle yıkıyorum ♥

      Sil
  2. beyaz sabunla da güzel temizleniyormuş daha denemedim ama örneklerini gördüm bloglarda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onu da bende okudum ama yıkamadım , bir de öyle deneyelim bakalım :)

      Sil
  3. Teşekkürler paylaşım için:) Blogunuzu yeni keşfettim.Takipteyim.Bloguma bende beklerim.

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.