Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Ocak 2016 Pazartesi

Kleo El Ayak Bakımı ve Güzellik Merkezi || Manikür Günü

Merhaba!
Bir merhaba da sevgili hemşehrilerim için, hatta bu yazım özellikle onlar için.
Tamam tamam... hemen kızmayın sizler içinde yazıyorum, ama en çok onlar için dermişimmm :)
Günlerden cumartesi ve ben bir etkinlik için daha yollara düştüm, bu sefer el bakımı için.
Kozmobio sitesinden Orcan beyin davetiyle hem bakım, hem de Erboristica ürünlerini tanımak için
 Kleo Medical 'e gittik. 
Davet geldiğinde nerede olduğuyla ilgili hiçbir fikrim yoktu, pembe çarşı falan dediler ama "nerede acaba" demekten kendimi alamadım. Netten bakınca Kükürtlü caddesinde olduğunu gördüm.
Birçok akrabamız orada oturuyor,  "amann gidince bulurum ne olacak."
Bindim gittim ama benim yön duygum o kadar yok ki dönüp duruyorum Kükürtlü caddesinde.
Sonra tesadüf bizim Gelin arabanın içinde geri geri evinin bahçesinden çıkıyor.
Kısa süreli bir mutluluk hali, neden? Birincisi arabası var, ikincisi orada her yeri bilir.
Atladım arabaya hemen beni Kleo Medical'in önünde bıraktı. 
Teşekkür ediyorum Güzide'ciğim ♥
Neyse işte, ben gittim arkadaşlar sohbeti koyulaştırmışlardı. İçeri bir girdim başka bir akraba!
Babamın kuzeni oturup duruyor, artık onunla da sohbet falan derken Orcan beyin gelmesiyle
etkinliğimiz başladı. Yemin ediyorum bu kadar ayrıntıyı neden yazdım bilmiyorum.
Hayır annemin dediği gibi oldu resmen yediğini , içtiğini, sıçtığını yazıyorsun. :)

Kleo El Ayak Bakım Merkezi
Yediğini içtiğini derken :) Tülay hanım çok şık ve lezzetli ikramlarıyla bizleri  mest etti.
Gördüğünüz sarmaları anında lüplettik.
Kesenize bereket :) 

Kleo El Ayak Bakım Merkezi
Lezzetli ikramları yerken sohbet ettik ve Kleo'yu keşfetmeye başladık.

Yaaaa bakar mısınız, ne tatlı bir grafiti. 
Bana göre konuşma balonları türkçe yazılsaydı daha güzel olurdu.
Herkes ingilisssce bilmiyor! Naçizane düşüncem :) 

erboristica
Duvarda olan ojelere bayıldım.  Hemen selfie için harekete geçtim tabii :)
Erboristica (yazması çok zorr yae...) ürünlerini de inceledik.
Erboristica ürünleri İtalya menşeili bir firma.
Organik sertifikalı bir marka ve Orcan bey bunu şöyle anlatıyor;" AB tarafından onaylı sertifakaya
sahip olduğu için içim rahat. " Yani her sertifikaya güvenmemek gerekiyormuş.
Dikkatli olmamız gerekiyormuş. Çünkü ülkemizde de pek çok marka merdiven altı ürün üretip
sertifikalı diye satışa sunabiliyormuş. Daha ayrıntılı yazıcam!! Takipte kalın!!!

erboristica
El bakımı zamanı ☺
Sırasıyla maniküre oturduk. Tülay hanım ve çalışanlar işlerinde oldukça profesyoneller.
♥♥♥
Merkezin sahibesi Tülay hanım aslında hemşire ancak eğitimini alıp bu işi yapmaya karar vermiş. 
İşinde iyi olduğu merkezin dolu olduğundan anlaşılabilir.
Akşama kadar oradaydık ve müşteri hiç eksik olmadı. Randevu ile çalışıyorlar.
Bizler manikür yaptırdık ama sizler Kleo el ayak ve güzellik salonunda;
manikür, pedikür, ipek kirpik, kalıcı oje, kalıcı makyaj, protez tırnak, ağda yaptırabilirsiniz.
Zaten kime biz Kükürtlü caddesinde Kleo'ya gittik desem " aaa biliyorum ben de gittim" cümlesini duydum.  
Yani epeyce meşhur sevgili Bursa'lılar ♥

erboristica
Ya ben bu kızı yerim , çokkkk tatlıydı.
Pozitif enerjisi oralardan da hissediliyordur eminim. 
Elinde çiçekli tası ile gezdi durdu. Beni de çek, tasımı çek :)
Oya'cım pozitif enerjinle bizleri gülümsettin çok teşekkür ederiz ♥

erboristica
Adım adım ellerimin dönüşümü :) 
Açıkcası pek bakım falan yapmıyorum, boyama işleriyle uğraştığım için oje falan da süremiyorum.
Hemen çıkıyor ojeler. Bu manikür bana iyi geldi, kendimi iyi hissettim ♥

erboristica
Teşekkürler Tülay hanım , ellerinize sağlık.

kozmobio
Tülay hanımla biraz ojeler hakkında konuştuk.
Hangi ojeleri seviyorsunuz, favori markanız vb.
En sevdiği yerli oje markası Pastel'miş. İçinde Formaldehyde maddesi olmaması ve kalıcılığının iyi olması, renk yelpazesini ve kalitesini beğendiğini ancak fırçasının ince olduğunu söyledi. İnce tırnaklarda uygulama kolaylığı sağlasa da uzun ve geniş tırnaklarda uygulama zor oluyormuş. 
Yerli markalarda diğer bir tercihi ise Note markasıymış.
Yabancı olarak da Sally Hansen 'i beğendiğini bunun yanında Rimmel London, Wet'in Wild, Revlon'u da beğendiğini belirtti. Bir oje de şu özellikleri aradığını ; ambalaj, kalıcılık ve fırça.
Kriterlerimiz bunlar sevgili oje markaları, ona göre ayağınızı denk alın, Tülay hanım bu konuda çok titiz :) 

kozmobio
Bir de instagram'da railya_nailart olarak takip edeceğiniz (solda) sevgili Railya Beauty Forum'da
nail art dalında birincilik almış. Tebrikler ♥ Tasarımlarına sayfasından bakabilirsiniz.

kozmobio
Bir de beni tek çek :)
Şu poza baksanıza ya resmen "canıms" der gibi bakmışım. :))

kozmobio
Eeee.. toplu fotomuz olmasın mı?
Orcan beye ve Tülay hanıma bizleri ağırladıkları için teşekkür ederiz.
Güzel bir gün geçirdim.

Kleo randevu ve fiyat bilgisi için ; (0224) 234 97 03 - (0532) 661 05 12
Web siteleri için tık 

Kozmobio sitesi için tık. 

Katılan diğer arkadaşları ise;



Takipte kalın!
instagram/aycanhatadair
twitter/aycanhayatadair
youtube/aycanhayatadair
periscope/aycanhayatadair
pinterest/aycanhayatadair











4 yorum:

  1. Ben de bugünlerde yazıyı giricem :)
    Fotoğraflar için sana mail mi atıcaktık :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir gündü yazıda harika olmuş eline sağlık Can'ım ☺️

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli :) yorum yapan herkeseee kocamannn teşekkür :)) Blogunuz yoksa ya da gmail adresiniz "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın. Yorumlarınız denetimden geçtikten yayınlanacaktır.